Foto: Mili Malinović
HVALJENI mladi dizajneri Damir Begović i Domagoj Štimac, koji stoje iza branda TWINS i na ovosezonskom su Cro-A-Porteru odševili publiku duhovitom, odvažnom i glamuroznom kolekcijom.
Danas ovaj dvojac predstavlja svoju novu kampanju, nastalu pred objektivom Milija Malinovića, kojom dizajneri sanjaju o boljem sutra.
Radnja kampanje smještena je u prirodu, a sva pažnja je usmjerena na komade koji ispisuju nit vodilju ljetne kolekcije poput ručno ocrtanih životinja na kaputima, haljinama i majicama te konstrukcijiski zanimljivim bluzama, sakoima i prslucima koji su inspirirani originalnim slavonskim nošnjama i tradicionalnim vezivanjem marame. Kolekcija je inspirirana propadanjem slavonskog sela.
Ako se prisjetite, davne 2012. godine održan je prosvjed mljekara koji su prosvjedovali jer je otkupna cijena mlijeka pala na 2,30 kn po litri. Mljekari su tada tvrdili kako je takvo stanje neodrživo. Danas (2016.) otkupna cijena litre mlijeka je 1,90 kn. Kako će mljekari opstati u tim uvjetima ne znaju ni oni sami. Zbog toga svakog dana seljaci su prisiljeni muzne krave slati u klaonicu, čime se farme diljem Hrvatske zatvaraju, a činjenica da je litra mlijeka jeftinija nego litra vode je uznemirujuća.
Razlog odabira ove inspiracije je jasna poruka kako su ova dva slavonca svjesna svog podrijetla i trenutne situacije u državi u kojoj žive. Interpretacijom sela u kolekciji ovjekovječili su jedan mali dio seoske kulture, što je zapravo upozorenje na gubitak naše povijesti. Iako svjesni da jedna kolekcija nije u stanju promijeniti trenutno loše stanje u selima diljem Republike Hrvatske, trude se na još jedan kreativan i optimističan način poslati poruku i upozoriti na izumiranje seoskih običaja, priča, plesova, kulture i života koji polako odlazi u zaborav.
Zaštitna lica kampanje su tri nova modela agencije Talia model Lana Bačić, Antonia Knežević i Tia Marciuš.