Foto: DKNY, Giphy
NIKOME od nas nije potreban dodatni stres.
The Future Work Centre of London, nedavno je objavio veliku anketu o tome kako e-mailovi utječu na naš svakodnevni život, a rezultati su pokazali značajnu korelaciju između ljudi koji primaju mailove putem zaslona svojih pametnih telefona te stresa, frustriranosti i zabrinutosti.
U istraživanju je sudjelovalo 2000 zaposlenih Britanaca, kako bi se utvrdilo kako svakodnevni mailovi utječu na naše samopoštovanje, razinu učinkovitosti, neuroticizam i slično.
Tako je utvrđeno da zaposlenici, koji e-mailove primaju putem ekrana svojih mobitela, posebno u slučaju da se to odnosi na cijeli dan, su ujedno i oni koji su prijavili veće razine frustracije i tjeskobe.
Iako živimo u vremenu kada se od radnika očekuje da su dostupni od 0-24, zdravlje je ipak na prvom mjestu, a i rad pod stresom nikada ne može biti jednako učinkovit, kao onaj kada je glava ipak malo bistrija. Drugim riječima, neke su stvari jednostavno nemoguće.
A kada su u pitanju poslovni mailovi, mi ti savjetujemo da razmisliš o nekoliko sljedećih stvari:
1. Nakon završetka radnog vremena, poštu provjeravaj samo s određenom namjerom, a ne zato što ti je dosadno.
2. Isključi sve notifikacije kada dođeš doma, osim ako ne očekuješ neki važan mail. Za sve ostale izvanredne situacije, budi sigurna da će te netko kontaktirati telefonski. Dotad se opusti i učini nešto za sebe.
3. No, pripazi i na to da ti ne šalješ mailove izvan radnog vremena, posebno ako se radi o stvarima koje mogu pričekati jutro ili koje doista možeš riješiti sama. Nemoj ni ti biti uzrok nečijeg stresa i frustracija. A ako je baš neodgodivo, posluži se telefonom.