Foto: Screenshot Youtube, JLP, Instagram
KETCHUM, jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, provela je globalno istraživanje na uzorku od više od 3500 žena i muškaraca, kojim su ispitali najpopularnije stereotipove o muškarcima. Prava je istina da su muškarci danas kompleksniji nego ikad. Muškarci diljem svijeta redefiniraju što to zapravo znači biti muškarac i pišu Novi kodeks muškaraca. Ovo su najčešći mitovi o muškarcima u odnosu na rezultate istraživanja.
MIT 1 – MUŠKARCI SE PONAŠAJU KAO DJECA
Muškarci se ne ponašaju u skladu sa svojim godinama? Ne nužno. Ponašanje današnjih muškaraca kompleksno je i slojevito, a ne jednolično. Istraživanje pokazuje da muškarci dijelom usvajaju obrasce ponašanja mlađe generacije, ali dijelom i starije zbog čega situacija više nije crno-bijela.
MIT 2 – KAD SE MUŠKARCIMA NEŠTO SVIDI, RAZGLASE TO SVIMA
Gomila internetskih stranica sa sadržajem za muškarce koji imaju dobar smisao za humor i koji čim vide nešto prikladno to imaju potrebu podijeliti sa svima pomalo gubi na snazi. Jedno od najvećih otkrića studije jest postojanje tzv. alfa manfluencera koji sadržaj koji oni smatraju kvalitetnim dijele isključivo s bliskim prijateljima. Izbirljivi su, vjerni omiljenim brendovima i rođeni vođe čije se samopouzdanje ne treba graditi kroz širenje poruka.
MIT 3 – MUŠKARCI GUBE MOĆ
Mnogobrojni recentni članci i knjige teoretiziraju o padu moći muškaraca koji u novom, digitaliziranom dobu, u kojem žene doživljavaju svoj veliki profesionalni uspon zapravo postaju nepotreban faktor u radnoj okolini. Ova studija pokazala je da tome nije tako i da i muškarci imaju još štošta za ponuditi na tržištu rada.
Istraživanje je istražilo poglede i stavove muškaraca u dobi od 18 do 54 godine o zdravlju, muževnosti i samospoznaju, roditeljstvu te međuljudskim odnosima i seksu.
Identificirane su četiri osnovne skupine, tj. karakteristike njihovih pripadnika.
"Novim tradicionalistima", ispitanicima od 18 do 24 godine, važniji su obitelj i prijatelji od novca. Druženje s prijateljima je ispred odlaska na spoj, ne boje se neuspjeha i ne podržavaju često mijenjanje poslova. Njihovo je stajalište da posao treba ukloniti iz privatnog života.
Dobna skupina od 25 do 34 godine su "neumorni osvajači trofeja", kojima je važan izgled i moda. Vježbaju kako bi izgledali dobro, a ne zbog zdravlja, preferiraju poznate brendove, kupuju i putuju. Smatraju da profili na društvenim mrežama reflektira njihovu osobnost.
Pripadnici "zaboravljene generacije X", skupine od 35 do 44 godine, zadovoljni su postignutim u životu i samopouzdani, a seks im je važniji nego drugim skupinama. Vježbaju zbog izgleda i zdravlja, brine ih starenje, ne srame se anti-age pripravaka, najmanje koriste društvene mreže, a na njima se predstavljaju onakvima kakvi jesu.
"Odstranjivači" od 45 do 54 godine starosti preispituju svoje vrijednosti i ne libe se prekidati odnose s prijateljima, partnerima, ponašanjima i brendovima. Ponosni su na sve što su stekli, ne razmišljaju o anti-age pripravcima, važnije im je osjećati se dobro nego izgledati dobro, vole putovati.
Što kažete na rezultate?