NIJE tajna da vojvotkinja od Sussexa Meghan Markle ima golem utjecaj na trendove, a nakon što se iznenadno pojavila na ovogodišnjem Wimbledonu, pokrenula je još jedan.
Meghan je na teniskom turniru predstavila svoju novu ogrlicu s privjeskom u obliku slova A, prvog slova imena njezinog sina Archieja Harrisona i uzrokovala pravu pomamu za personaliziranim nakitom.
Kako prenosi Cosmopolitan, nakon njezinog pojavljivanja na Wimbledonu Google Trends je zabilježio porast od 50 posto u pretraživanjima ogrlica s imenima i slovima. Također, australski brend Verse Fine Jewellery koji potpisuje njezinu ogrlicu imao je navalu narudžbi.
I dok je u 90-im godinama prošlog stoljeća bilo popularno nositi vlastito ime, ponajviše zahvaljujući Carrie Bradshaw koja je u seriji Seks i grad nosila personaliziranu ogrlicu, sada je u modi nositi ime ili inicijale voljene osobe.
Baš poput Meghan, personalizirane ogrlice posvećene svojoj djeci imaju i Kylie Jenner te Khloe Kardashian, dok Kim na ogrlici nosi natpis Kimye, što je kombinacija njezinog i imena njenog supruga Kanyea Westa.
I Hailey Bieber je ogrlicom odala počast svojem suprugu, a njezinim personaliziranim komadom nakita na Instagramu se pohvalio i Justin.
Jedno je sigurno, ogrlice s imenima ponovo su "in", a ne bi nas iznenadilo da sada budu i popularnije nego u 90-ima, jer ipak ih je u modu vratila Meghan Markle.