Foto: Getty, Promo
BREND Abercrombie & Fitch već je nekoliko puta bio na udaru kritika.
Naime, zaposlenici njihovih dućana diljem Amerike bili su plaćeni ispod zakonom reguliranog minimalca, a k tome su bili i prisiljeni kupovati odjeću iz dućana kako bi se uklopili u pravilnik u oblačenju.
Tako su zaposlenici u trgovinama često bili kontrolirani što nose, kakve boje imaju na sebi, kakva im je dužina odjeće, ali i noktiju, s kakvom frizurom su došli na posao, ali i šminkom i slično.
Godine 2003. brend se suočio s prvom tužbom kada je otkriveno da se zaposleni Azijati, Afroamerikanci i Latinoamerikanci doslovno skrivaju od kupaca u raznim prostorijama u dućanima, a kako bi se sve zataškalo, brend je isplatio čak 40 milijuna za povlačenje tužbe. Nekoliko godina kasnije nisu željeli zaposliti muslimanku, jer njezin hidžab previše upada u oko i kosi se sa spomenutim pravilnikom o oblačenju.
No, to nije sve. Spomenuti brend jednom je prilikom priznao kako je istina da zapošljavaju samo lijepe ljude. "Lijepi ljudi privlače druge koji dobro izgledaju, a mi želimo stvari prodavati upravo lijepim i cool ljudima. Ciljana grupa su nam isključivo takvi ljudi", rekli su čelnici brenda ne trepnuvši.
Hoće li se brend nakon svega ponovno dići iz pepela, ostaje nam pričekati i vidjeti.