Foto: Jelena Balić
DESET poznatih Hrvatica i deset raskošnih toaleta za deset uspješnih godina poznatog dizajnera.
Kada se na jednom mjestu i s jednim razlogom okupi deset poznatih Hrvatica, nakratko zamrznu svoje gusto natrpane obaveze i sudjeluju u velikom projektu snimanja obljetničke modne kampanje za poznatog dizajnera Ivana Alduka, onda nam je jasno da nije riječ samo o suradnjama već o iskrenim prijateljstvima i dubokim sponama koje su sada zabilježene u posebnoj modnoj kampanji.
Jelena Rozga, Ana Radišić, Ivana Delač Đolo, Tihana Harapin Zalepugin, Lejla Filipović, Mara Bratoš, Kristina Krepela, Pamela Ramljak, Iva Šulentić i Anita Dujić, zvijezde su ove veličanstvene modne priče kojom dizajner obilježava deset uspješnih godina rada i stvaranja. Svaka je u svojoj raskošnoj večernjoj haljini, teatralna volumena i pročišćena, prepoznatljiva Alduk dizajna stvarana prema postulatima visoke mode, zasjala na izvrsnim fotografijama Jelene Balić koja je prije mnogo godina snimala i prvu Alduk kampanju. Na taj je način izvrsno zaokružen jedan stvaralački ciklus kojim nas dizajner iz sezone u sezonu časti jer iz njegova studija godišnje izađe čak pet modnih kolekcija i kampanja koje snimaju najbolji hrvatski modni fotografi.
"Ova je kampanja emocijama nabijen presjek moga desetogodišnjeg rada jer je objedinila snažne žene koje se razlikuju svojim stavovima, izgledom i životnim iskustvom, ali su neizostavan dio mog života, kao i Alduk brenda. One na izvrstan način predstavljaju moj rad i stav, miljama udaljen od senzacionalizma i površnosti. Suradnje, a onda i prijateljstva, ovjekovječena su na estetski izvrsnim fotografijama koje na dostojanstven način prikazuju moje viđenje moderne žene i hrvatske mode", izjavio je dizajner povodom predstavljanja nove kampanje.
U jesen 2007., Ivan je kao student druge godine modnog dizajna na zagrebačkom Tekstilno-tehnološkom fakultetu predstavio svoju prvu kolekciju na natjecanju za mlade modne dizajnere "Fashion Incubator", osvojio posebnu nagradu novinarskog žirija i krenuo izlagati svoje kolekcije na velikim modnim tjednima: Cro-a-porter i Fashion.hr. Uz brojna izlaganja, suradnje s već etabliranim modnim brendovima i pisanje modnih kolumni, Ivan je već na prvim revijama na svojoj strani imao i publiku i kritiku. Energija, dizajn i svježina kolekcija uvijek je izazivala pozitivne komentare, a posljednjih pet godina modni brend Alduk novosti iz svog studija prikazuje izvrsnim modnim kampanjama, lookbookovima i video lookbookovima. Ovogodišnja posebna revija vjenčanica u zagrebačkom HNK-u te svečana ljetna večera na Maksimiru, bile su uvertira u cjelogodišnje obilježavanje desete godišnjice stvaranja koje je ovom kampanjom došlo na sami vrhunac.
"Nikad nije bilo lako stvarati, kreativno se nadilaziti iz projekta u projekt te osoviti uspješan modni brend, ali samim time svaki projekt i svaka pobjeda postaju duplo slađi. Mala zemlja i malo posebno tržište ne smiju nikome biti prepreka za snove ili alibi za neuspjehe, već poligon koji ćete prilagoditi sebi i stvoriti nove vrijednosti, sretne priče ovjekovječene ovakvim obljetnicama", zaključio je poznati dizajner kojemu od srca čestitamo deset uspješnih godina.