Foto: Šime Eškinja
KRISTINA Bradač, poduzetnica koja stoji iza branda torbica Mariposa, za ovu je sezonu pripremila kolekciju inspiriranu poznatim glazbenim festivalom Coachella.
S obzirom da je ovaj festival imala prilike doživjeti iz prve ruke, ove torbice njezina su vizija ova modno glazbene priče.
"Nakon prošlogodišnjeg posjeta kalifornijskom festivalu, koji iz godine u godinu sve više oduševljava ljubitelje glazbe i mode, Kristina je, nadahnuta viđenim, pripremila svoju šestu kolekciju torbica. Mariposa Skipper, Shopper Mariposa, Denim Mariposa te već proslavljeni Mini Peacock ovog puta u white verziji, nastavak su prepoznatljivog Kristininog izričaja, u kojem će i ovoga puta, zasigurno, sve trendsetterice pronaći modni dodatak po svome ukusu", kažu glasnogovornici branda.
Shopper Mariposa namijenjena je ženama koje ne žele razmišljati stane li im sve potrebno u torbu, već žele prostranu i preglednu svakodnevnu torbu. Shopper će svojim dimenzijama tako zadovoljiti i najzahtjevnije. Dizajniran je u rozo-bijeloj, bijelo-camel i camel-bijeloj boji.
Denim Mariposa – budući da je traper ulitimativni trend ove sezone, i u Mariposi mu je dodjeljeno posebno mjesto. Primamljivih mini dimenzija, s detaljem srca za koji možete birati boju, nezaobilazan je 'must have' svake trendsetterice.
Mini Peacock white – već dobro poznati model ljubiteljicama Maripose, ove sezone stiže u novoj, bijeloj boji. Slijedeći trendove, ali i osluškujući potrebe Mariposica za torbu u posebnim prigodama, Kristina Bradač priredila je sinonim za eleganciju u kombinaciji bijele boje i čipke, inače karakterističnog detalja za Peacock model.
Sve torbice su ručno izrađene u Hrvatskoj, te od vrhunske prirodne kože.