Foto: Nikola Zelmanović
ZADNJIH dana društvene mreže šokirane su informacijom kako omiljeni brand nakita Perleraj broji posljednje dane i gasi se.
No ono što su neki pretpostavljali, pokazalo se istinitim - Perleraj se gasi kako bi se pretvorio u još ljepšu, veću i šarolikiju priču. Naš i vaš omiljeni Perleraj od danas više ne postoji, ali zato postoji Cloud & Co. Novo ime, novi vizualni identitet, nova kampanja, ali ista kvaliteta i ista “oblak” ekipa. Oblak je skoro od samih početaka bio dio vizualnog izričaja Perleraja, a od danas upravo oblak (eng. cloud) preuzima glavnu ulogu u nakitu za koji možemo reći da je popularizirao narukvice na našem tržištu, a koji je do sada bio izrađen od srebra i srebra s pozlatom te poludragih kamenčića i perlica.
Nakon 8 godina postojanja i popularnosti na našem tržištu osnivačica branda Katarina Radnić Zmazek odlučila je kako je vrijeme za promjenu. Naime brand se od samih početaka dosta promijenio, uozbiljio te proširio na druga tržišta i zato je novo ime koje pretvara zaštitni znak branda u ime logičan nastavak.
Ime Cloud&Co, osim što je povezivo s postojećim brendom, izabrano je jer je internacionalnije i univerzalnije za različite tipove nakita koje ovaj brand priprema u budućnosti u svojoj ponudi, kao što su, između ostalog, muški i zlatni nakit.
Novo ime Cloud&Co zapravo ima tri značenja:
- Cloud&Co. (company) su svi ljudi koji su kroz godine utjecali na brand - njegovo nastajanje i razvoj, svi koji su radili na njemu, ali i svi oni koji su lajkali, shareali i pratili brand. Dakle, company su svi ljudi koji prave društvo oblaku.
- Cloud&Co. ima značenje i u smislu inspiracije za dizajn - kako je brandu oblak zaštitni znak, među elementima koji se koriste u nakitu su i mnogi drugi nebeski elementi kao što su zvijezde, mjesec, planeti, konstelacije i slično. Dakle, sve što pravi društvo oblaku na nebu
- I za kraj, Cloud&Co. u smislu drugih privjesaka koje brand koristi uz oblak kao glavni znak, a ovisno o godišnjim dobima, kao što su na primjer ljeti - sladoled, ananas i školjka. Dakle, sve što pravi društvo oblaku na nakitu.
U nove vizuale kao slogan uklopljen je već poznati #hastag branda #NeverTakeOffJewelry i to kao sinonim za nakit koji nikada ne skidamo ili ne želimo skinuti. Novi logo, koji je radila dizajnerica Iva Hrvatin prati i cijeli novi vizual koji je radio Samir Šečerkadić, a koji ima pozadinu inspiriranu nebom. Ovo je samo prva i jedna od varijanti vizuala koji će se mijenjati ovisno o sezonama i kolekcijama, jednako kako se mijenjaju i oblaci i nebo.
U svrhu rebrandinga, Cloud&Co je izbacio i novu kampanju u kojoj predstavlja nakit iz Forever kolekcije, a koji predstavlja miks starih i novih modela, odnosno starih i novih varijanti starih najpopularnijih modela koji će zauvijek ostati u ponudi branda. Tu je primarno “Invisible cloud” lančić s biserom, a pojavljuju se i nove varijante ovog lančića, samo s oblakom u 4 boje - srebro, pozlaćeno srebro, rosegold i crno rodinirano. Predstavljene su i naušnice koje se mogu kupiti odvojeno pa tako svatko može kreirati svoj par. Klasične narukvice od perlica i poludragih kamenčića sada su zamijenile multifunkcionalne narukvice/lančići, koji se nose i kao narukvice i kao lančići, ovisno o želji i prigodi.
Cloud&Co nakit može se kupiti preko društvenih mreža, zatim u dućanima Karla i Take me home te u brojnim drugim sezonskim dućanima diljem Hrvatske. A ono što će vas sve posebno razveseliti je da Cloud&Co planira do kraja godine otvoriti i svoju dućan u centru Zagreba.