KADA je u pitanju pokretanje trendova, pjevačica je često glavni krivac.
Njezine promjene frizura i stila popratile su i rekreirale tisuće žena diljem svijeta pa ni ne čudi što je Beyoncé odlučila biti reklama za vlastiti brend Ivy Park, odnosno za nadolazeću suradnju Ivy Parka i planetarno popularnog Adidasa.
Iako joj je običaj objaviti tri fotografije odjednom na svojem Instagram profilu, pjevačica je ovog puta učinila iznimku i objavila čak 6 promotivnih fotki na kojima pokazuje neke komade iz nove kolekcije.
Našla se tu neobična naušnica s logom brenda, slična proteza za zube, sportske tenisice i pripijeni tamnocrveni body, koji je pao u drugi plan zbog njezine frizure.
Naime, Beyoncé na fotki ima ugrađene duge ekstenzije stilizirane u pletenice, a na njih su nadodane crvene i bijele kuglice koje ispisuju ime brenda Ivy Park.
Osim što je ovo prilično inovativan način promoviranja, Beyoncéine obožavatelje oduševile su i njezine bujne obline i polugola stražnjica koju je pokazala na fotki. Iako obično opise objava na Instagramu ostavlja praznima, pjevačica je zbog svog brenda učinila iznimku pa je najavila izlazak nove kolekcije za 18. siječnja.