Ovo su godine kada žene prestaju kupovati u Zari

Foto: Zara

IAKO mislite kako to sad možda nije moguće, stručnjaci tvrde kako će vam past interes za ponudu slavnog branda.

Španjolska Zara jedan je od najpopularnijih high-street brendova danas, s godišnjom zaradom od vrtoglavih 13 milijardi dolara.

Žene obožavaju Zarinu ponudu, kojoj je doista teško odoljeti, no stručnjaci tvrde kako će nam za nju u određenim godinama naglo pasti interes.

Dakle, ako ste mislili kako ćete zauvijek biti zaluđene Zarinim krpicama, itekako ste se prevarili, jer čini se kako je to slučaj samo u našim dvadesetima, točnije od 23. do 27. godine života, nakon čega nam se interes drastično smanjuje.

Na to utječu sljedeći faktori: starenje, razvitak karijere, povećanje prihoda i slično, a do 33. godine života, ženama interes za ovaj brend padne i niže od 1 posto.

Naravno, tu je i stvar vlastitog ukusa, no ako još uvijek spadate u skupinu koja je zaluđena Zarinom ponudom, dio asortimana je trenutno na međusezonskom sniženju pa još možete ugrabiti određene komade po povoljnijim cijenama.

 

 

 

 

 

 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.