Foto: Zara
IAKO mislite kako to sad možda nije moguće, stručnjaci tvrde kako će vam past interes za ponudu slavnog branda.
Španjolska Zara jedan je od najpopularnijih high-street brendova danas, s godišnjom zaradom od vrtoglavih 13 milijardi dolara.
Žene obožavaju Zarinu ponudu, kojoj je doista teško odoljeti, no stručnjaci tvrde kako će nam za nju u određenim godinama naglo pasti interes.
Dakle, ako ste mislili kako ćete zauvijek biti zaluđene Zarinim krpicama, itekako ste se prevarili, jer čini se kako je to slučaj samo u našim dvadesetima, točnije od 23. do 27. godine života, nakon čega nam se interes drastično smanjuje.
Na to utječu sljedeći faktori: starenje, razvitak karijere, povećanje prihoda i slično, a do 33. godine života, ženama interes za ovaj brend padne i niže od 1 posto.
Naravno, tu je i stvar vlastitog ukusa, no ako još uvijek spadate u skupinu koja je zaluđena Zarinom ponudom, dio asortimana je trenutno na međusezonskom sniženju pa još možete ugrabiti određene komade po povoljnijim cijenama.