Foto: Endless, Instagram, Giphy
NAPOKON smo saznali o čemu ljudi najviše maštaju, kada je u pitanju nakit.
Htjeli mi to priznati ili ne, svatko od nas mašta o određenom luksuzu, kojeg bi si volio priuštiti, bilo da se radi o automobilu, stanu, putovanju, nekom odjevnom komadu ili čak komadu nakita, jer nismo svi isti.
A kada je u pitanju ovo posljednje, najpoznatija internetska tražilica na svijetu, Google, nedavno je otkrila o kakvom nakitu ljudi najviše maštaju, a samo sretnici kupuju.
Na prvo mjesto zasjeo je slavni Cartier, s 350 tisuća pretraživanja mjesečno, točnije njihova ljubavna narukvica, čija je početna cijena vrtoglavih 6300 dolara, a ona se penje i do 16 tisuća.
Na drugom mjesto je prekrasno zaručničko prstenje iz slavnog Tiffanyja & Co., koje dolazi u prekrasnoj tirkiznoj kutijici, o kojoj mašta gotovo svaka žena.
I treće mjesto pripalo je istom brandu, no u središtu internetskog pretraživanja je njihova legendarna ogrlica s privjeskom srca.
Četvrto mjesto pripalo je brandu Swarovski te njihovim popularnim kristalnim naušnicama.
Čini se kako ljudi doista "maštaju veliko".