Personalizirane traper jakne Millipointtwo osvojile hrvatsku modnu scenu

Foto: Jakov Baričić 

OTKAKO se prije nekoliko mjeseci pojavio na hrvatskoj modnoj sceni, brend Millipointtwo ne prestaje privlačiti obožavatelje iz cijele regije. 
 
Ljubitelji vrhunskog dizajna napokon su došli na svoje, jer Millipointtwo traper jakne i prsluci su unikatni, ručno rađeni, ručno poderani i crtani primjerci odličnog, autentičnog stila i dizajna. Osvojili su i mnoge hrvatske zvijezde, kao što su Severina, Marijana Batinić, Viktorija Rađa, poznata splitska fotografkinja Sonja Dvornik i modna stilistica Silvia Dvornik, koje već imaju vlastiti personalizirani primjerak Millipointtwo kolekcije.
 
 
Iza ovog sjajnog brenda stoji mladi splitski par Natali Petrinović i Stjepan Čagalj KamachoJr, student unutarnjeg dizajna u Londonu. Cijela priča krenula je nakon što je par izradio nekoliko personaliziranih jakni sebi i prijateljima. Jakne su ubrzo postale toliko popularne da je par otvorio profil na Instagramu i osnovao vlastiti brend.
 
 
Ideja o imenu došla je iz pjesme "Starboy", u kojem se spominje "Milli point two", što je zapravo iznos najskupljeg automobila na svijetu, koji se prodaje u određenim količinama, što pretpostavlja ekskluzivnost, jedinstvenost i posebnost – ujedno značajke i Millipointtwo brenda.
 
 
Svaka jakna je unikatna i personalizirana na način da osoba kroz nju izražava svoju osobnost. Dizajn se ne ponavlja, ali je moguće napraviti sličan koncept. Brend je različit od svega što se trenutno nudi na hrvatskoj modnoj sceni i ta različitost čini ga posebnim. 
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.