Robert Sever predstavio kampanju za kolekciju limitiranih torbica

Foto: Marko Grubišić

I ROBERT Sever ovaj je tjedan predstavio kampanju za torbice svog branda.

Riječ je o tri modela torbica - „Marija“, „Karla" i „Gala“ koje se mogu kupiti u lancu trgovina "Karla", a koje su zablistale u glamuroznoj novoj kampanji koju je snimio Marko Grubišić.

Ove torbice proizvedene su u limitiranoj količini, od svega 50-ak komada pa će cure koje se žele okititi ovim elegantnim modnim detaljima morati požuriti.

Kampanja je inspirirana filmskim referencama, od film noira pa sve do estetike Davida Lyncha, u kombinaciji sa pin up fotografijama iz četrdesetih, ali napravljenih kroz suvremenu prizmu.

"Ideja je bila prikazati torbu kao objekt žudnje koji gotovo da postaje fetiš, što torbica za mnoge žene i je. Ove sezone u Karli predstavljamo vrlo luksuzne i sofisticirane torbe čije nas predivne, duboke boje vizuala uvode u blagdansko vrijeme te sugeriraju naše torbice kao idealan poklon koji bi svaka žena voljela dobiti i imati. Naša suradnja s Karlom je već tradicija te uživamo u izradi ovih posebnih divnih izdanja naših torbica", objasnio je Robert Sever.

Lijepa brineta koja predstavlja torbice u kampanji je Iva Marušić iz Talia Modelsa, za make up je zaslužan make up artist Saša Joković, styling i kosu potpisuje Robert Sever, a asistent na snimanju je bio Slobodan Velicki.

 

 

 

 

 

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.
 
Komentare možete pogledati na ovom linku.