Foto: 123 rf
ŽENAMA u svijetu biznisa često se pripisuju osobine poput plahosti, manjka samopouzdanja i neodlučnosti.
Nedavno održano istraživanje "Global Entrepreneurship Monitor" pokazalo je upravo to - poduzetnicama u Americi potrebno je za 50 posto manje uloga kako bi započele posao, u usporedbi s muškarcima.
Naravno, to ima veze sa činjenicom da su žene naviknute na manje budžete i manje plaće, ali i s branšama koje ih zanimaju, smatra Donna Kelley, jedna od istraživačica.
Dok muškarci pripremaju ogromne poslovne poteze poput otvaranja luksuznih restorana, gradnje stanova ili osnivanja tvrtki u kojima će trebati raditi više ljudi, žene se baziraju na prodaju i preprodaju s manjim ulozima te pružanje različitih usluga.
Na primjer, na popularnom online dućanu Etsy, čak 86 posto prodavača čine žene koje su na toj platformi odlučile otvoriti svoje dućane!
Nažalost, istraživanje je pokazalo i kako se žene puno kasnije od muškaraca upuštaju u poduzetničke avanture i to zbog straha da neće zaraditi dovoljno novca i da će njihova obitelj ostati bez prihoda.