Foto: Getty
ŠVEDSKI modni gigant najavio je širenje.
Slavni H&M odlučio je lansirati novi maloprodajni brend pod nazivom "Arket". Arket u prijevodu sa švedskog znači list papira, a on povezuje nordijsku funkcionalnost i dizajn te je znak optimizma i inspiracije.
Tako će se u spomenutom dućani naći muška, ženska i dječja odjeća te ostali osnovni proizvodi, ali i oni za dom, kao i komadi koji nisu u vlasništvu H&M grupacije, a kako smo saznali, npr. cijene muških majici kretat će se od 40 do 115 eura.
Time je jasno kako će Arket biti za nešto skuplji od samog H&M-a. Prva Arket trgovina trebala bi biti otvorena krajem ljeta u Londonu.
Nakon britanske prijestolnice, slijede dućani u Bruxellesu, Kopenhagenu i Münchenu te još 18 europskih zemalja, a svim kupcima bit će dostupne i online prodavaonice.
Određene trgovine imat će i kafiće te restorane s nordijskom hranom.