Torcida žestoko protiv amerikanizacije Hajduka: Objavljujemo rat prevari koju vode Fiorentini i Mamićev prijatelj!

Foto: Guliver Image/Getty Images

NAJVJERNIJI navijači Hajduka nisu popušili priču o američkim investitorima koji su se iznebuha zaljubili u Split, a za Hajdukom potpuno poludjeli i spremni su "samo tako" uložiti puste milijune u klub koji je konačno krenuo putem oporavka.

"Nikome nije čudno da se "ulagači" pojavljuju bas sada kad se klub stabilizira i rješava ogromnih dugova nasljeđenih od starih uprava u kojima je sjedio i maFio (Fredi Fiorentini, op.a.)?

Nikome nije čudno da je pokretač svega toga Mamićev prijatelj i suradnik?

Hajduk je preživio puno teža razdoblja, preživjet će i ovo, a onda ćete svi vi što bi ga sad prodali od srama buljiti u pod i shvatiti koliko ste žalosni.

Hajduk nikad nije išao linijom manjeg otpora, da je, onda bi sad igrao u Beogradu.

Šta se nas tiče spremni smo za rat, 100% mobilizacija i otpor do kraja, Hajduk je moj, tvoj i naš, nikad njihov.Titule su bitne, ideali su daleko bitniji!!!"

Ovaj manifest napisali su na Facebook profilu Torcide Split, a brojni navijači koji komentiraju pojavu investitora izražavaju otvoreno neprijateljstvo ili u najblažem slučaju, veliku skepsu prema američkim investitorima.

Jedan od njih tako se boji da simbol Splita, Dalmacije i Hrvatske, američkom kupnjom ne postane franšiza podložna promjeni imena, grba, boje dresa, što nažalost više nije samo američki specifikum, dovoljno je vidjeti slučaj nekadašnjeg Salzburga:

"U statutu Hajduka kaže da se ne može promijenit ime kluba, grb, boje, dres i slično osim ako se nema 90% vlasništva ALI,VELIKO ALI ako Amerikanci kupe 50%+1 dionicu i postanu većinski vlasnici, onda imaju pravo sa 50%+1 dionicom izmjenit statut i ukinit tu odrebu, samim time mogu promijeniti grb i dres i ime i sve ako postanu većinski vlasnici!"

Drugi navijač govori kako mu je draži ovakav, "pošteni i siromašni" Hajduk, od igračke u rukama bogatih Amerikanaca:

"Nije sve u šoldima, meni je prošla sezona daleko najdraža bila, osvojili smo trofej sa najmanjim budžetom ikad u usporedbi s drugima, pobjedili Intera, nigdi nismo ukaljali svoje ime i sa guštom sam navija.I ovako mi se neda navijat za Sharbinije, Bulkue i slične. Uostalom, zar ne kaže pisma "bez pinezi i rišpeta,rodilo se dite puka iz ljubavi iz dišpeta"? Dite puka, a ne igračka bogatih amerikanaca. Za prodaju KK Splita sam apsolutno, jer iako je također simbol Splita, on nema takvu bazu navijača da bi se moglo nešto pokrenuti. A Hajduk, on vam živi vječno!"

Jedan od navijača rezonira ipak malo smirenijih emocija:

"Teško je donositi nekakav zakljucak kad ne znamo ništa, osim zainteresiranosti Amera... Ali, nemojte gubiti iz vida da je oduvijek bilo u planu kako će netko postati većinski vlasnik i da nije niti zamišljeno da grad bude vječno vlasnik kluba...Grad je u toj poziciji samo jer nije bilo interesa navijača ili krupnih igrača da kupe većinski paket kad su dionice bile ponuđene, pa je grad silom prilika u posjedu 55% dionica.


Zato mislim da prvo treba vidjeti šta Ameri nude, ali nam svima mora biti jasno nitko neće iskrcati 50 ili 100 milijuna eura u klub, a da mu Nadzorni odbor biramo ja i ti."

Zanimljive su i ove dvije opservacije:

"PSG, Monaco, City i ostali nemaju Torcidu i navijače koji gledaju na klub kao mi! U tome je razlika! NAŠ HAJDUK!"

"Referendum o prodaji Hajduka? Pa referendum je veća prevara od tv-shopa!! Ne smije uopće doći do referenduma!"

Za kraj, komentar navijača koji je prokomentirao trenutak u kojem se cijela priča pokrenula, kao i medijsko-lobističku osovinu koja Amerikance prati i slavi kao spasitelje kluba, koji je na dobrom putu da bude spašen, ali ne zahvaljujući njima, nego svojim navijačima, radikalnom rezanju troškova i još radikalnijem prekidu s nakaradnom poslovnom praksom:

"Hajduk se kreće u dobrom smjeru. Još je u financijskom minusu, ali u puno boljoj situaciji nego prije godinu dana. Klub se diže apsolutno u svim segmentima. Napokon se raspisuju javni natječaji za funkcije, sportski direktor je netko tko je to već radio, imamo par marketinških projekata - sličice, pivo, donje rublje, od kojih dio sredstava od prodaje ide Hajduku. Fredi je prošlost, dolazi Macron za koji dan.

Hajduka pokreće i nosi energija i snaga njegovih navijača koji su organizirali Naš Hajduk i osigurali jamstvo grada. Hajdukovi navijači će uvik imat energiju i snagu jer nove generacije same dolaze: mlađe i pametnije. Navijačima je jedini interes Hajduk.

I baš u tom trenutku se pojavljuju misteriozni Amerikanci koje po gradu vodi očito novopečeni turistički vodič Fredi, a njihovu nazočnost slavi Ozren Maršić.

Amerikanci za interes imaju samo novac, Hajduk je samo sredstvo za ostvarivanje njihovog cilja.Hajduk (jaki Hajduk) je nama cilj, njima sredstvo."

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.