Foto: Maxim
KAKVO je vaše mišljenje o profesionalnim sportašicama?
Opće je poznato da odavno sportašice nisu samo sportašice, već novac zarađuju i na mnogobrojnim reklamama i naslovnicama svjetskih časopisa. No, činjenica je da to najčešće nisu najuspješnije sportašice, već one koje dobro izgledaju, pa su nerijetko u seksi izdanjima. Časopis Glamour prenio je istraživanje, prema kojem se veći dio čitatelja složio da profesionalne sportašice kao seks simboli i nisu najbolja reklama. "Svaki put kad se neka sportašica slika za neki časopis, dovodi se u pitanje koliko je sposobna za sport", otkriva Janet Fink, profesorica sportskog menadžmenta na Sveučilištu u Massachusettsu, koja je provela istraživanje. A to vrijedi i za muškarce.
Istraživanje je također otkrilo da će potrošači prije kupiti neki sportski proizvod, ako ga reklamira neki sportaš, no nemaju jednako razmišljanje o proizvodima koji se ne tiču sporta. Također, čini se da seks ipak ne prodaje baš sve.
Što vi kažete?