Foto: Astralis
NAKON vrlo uspješnog tromjesečnog pilot programa Astralis i Audi Danska sklopili su novi partnerski ugovor, kojim će gigant automobilske industrije vratiti na glavnu poziciju na dresovima igrača. Astralis, jedan od najvećih brendova u CS:GO esportu, ispunio je očekivanja partnera i osigurao si novu veliku investiciju.
Početkom godine ususret ELEAGUE Majoru u Atlanti, Astralis i Audi Danska najavili su tromjesečni pilot program vrijedan oko 750 tisuća dolara u kojim je Audi vjerojatno želio testirati područje prije nego se odluče za ozbiljnije ulaganje. Uz ELEAGUE Major, Astralis je u tom periodu s Audijem na prsima osvojio i IEM Katowice, a to su neke od najvećih pozornica CS:GO esporta. Prema Nielsen Sportu, Audiju se ulaganje višestruko isplatilo nakon čega su se odlučili obnoviti i produbiti partnerstvo.
Posebno je zanimljivo što je sponzorski ugovor dobio Astralis, brend koji su početkom 2016. osnovali petorica igrača, bivša postava TSM-a te njihov menadžer Frederik "realition" Byskov. Već godinu dana nakon odlaska iz renomirane i bogate američke esport organizacije, Astralis je bio vrlo prepoznatljiv brend u svijetu esporta i etablirali su se kao jedan od najboljih timova na svijetu. U tome im je uvelike pomogao RFRSH Entertainment, privatna tvrtka koja pomaže u brendiranju i rastu esport brendova, bilo da se radi o novima ili starima. Ista kompanija trenutno radi s Astralisom, Heoricom i Godsentom.
Vrijednost novog ugovora između Audija i Astralisa nije službeno objavljena. Obje su strane izrazile zadovoljstvo partnerstvom, kao i najavile da od njih očekujemo velike stvari. Tako bi se igrači Astralisa uskoro mogli naći u reklamnim kampanjama Audija.
Želite li momentalno primiti obavijest o svakom objavljenom članku vezanom uz esport, instalirajte Index.me aplikaciju i pretplatite se besplatno na tag: Esport.
Index.me aplikaciju za android besplatno možete preuzeti na ovom linku, dok iPhone aplikaciju možete preuzeti ovdje.