Foto: Blizzard/Overwatch
Blizzardova posljednja uspješnica dosegla je brojku od 35 milijuna igrača na svim platformama koje uključuju PlayStation 4, Xbox One i PC. Povodom novog velikog dostignuća ekipa iza igre se službeno zahvalila na svom Twitter profilu, iako nije sigurno što ta brojka točno predstavlja.
Overwatch se izgleda i dalje vrlo dobro prodaje. U manje od godinu dana igra je privukla više od 30 milijuna igrača, a Blizzard je taj podatak objavio u travnju ove godine. Svega pola godine kasnije, ta brojka je narasla za dodatnih pet milijuna, što su odlični rezultati za igru koja je izašla u svibnju prošle godine.
Nažalost, bez obzira na impresivne brojke i dalje ne znamo što ti podaci točno govore. Radi li se o ukupnom broju prodanih primjeraka igre, broju računa ili aktivnih igrača. Morgan Stanley je tako u svom izvješću objavljenom u ožujku procijenio kako Overwatch ima 17 milijuna aktivnih igrača mjesečno na svim platformama.
Bez obzira na sve Blizzard se svim snagama trudi privući nove igrače. Trenutno u igri traje Halloween event, a svako toliko u igru dolaze novi kozmetički predmeti kao i različiti događaji. Iako je igrača baza velika to i dalje ne znači da je Overwatch kao takav uspješan. Obećani esport naslov polako postaje sve osim onoga što je trebao biti, a Overwatch League i dalje ne ulijeva povjerenje analitičarima, timovima, a niti igračima.
Zbog Blizzardovog fokusa na Overwatch League, manje lokalne i regionalne zajednice polako odumiru ili su već nestale, sve radi želje da se stvori premijerne liga u kojoj će se prije svega natjecati s novčanim iznosima investitora. Blizzard je jedna od rijetkih kompanija u industriji koja si može dopustiti takve izlete, iako izgleda kako nisu puno naučili iz svojih prijašnjih esport projekata.
Kao kompetitivni igrač razočarao sam se u Overwatch i smjer kojim je Blizzard odlučio voditi esport oko te igre, a sudeći prema informacijama koje dolaze sa scene, samo sam jedan u moru mnogih. Moguće je da će Blizzard uskoro početi razmišljati kako vratiti kompetitivne igrače koje kozmetički predmeti u igri zanimaju ravno kao i koje je marke torbica koju nosi Maja Šuput.
>>> Esport je jedan od najvećih globalnih fenomena današnjice. Nema relevantnog medija na svijetu koji ne izvještavaju o najvažnijim događanjima u esport industriji, a neke od najvećih globalnih kompanija ulažu stotine milijuna dolara kako bi na vrijeme ugrabile dio ovog brzorastućeg tržišta. Na Index Sportu pratite najnovije vijesti iz esporta, intervjue s najboljim profesionalnim gejmerima i uživajte u video klipovima i mečevima.