Screenshot: YouTube/CoD: WWII
Call of Duty: WWII, nadolazeća igra iznimno popularne franšize, vraća tematiku serijala u Drugi svjetski rat. Iako Sledgehammer Games, studio koji razvija igru, želi novim generacijama vjerodostojno i povijesno točno prikazati Drugi svjetski rat, što se tiče moda za više igrača, uzeli su si neke slobode. Tako ćete moći igrati s muškim i ženskim likovima,različitih rasa, a neće biti ni svastike.
Razvoj igara s tematikom Drugog svjetskog rata predstavlja brojne probleme, pogotovo kada se radi o modu za više igrača. Netko naravno mora igrati i na strani Sila Osovine (Axis). Međutim, čini se kako Call of Duty: WWII neće imati takvih problema. Studio koji razvija igru odlučio je izbaciti rasizam i sve njegove simbole iz moda za više igrača i omogućiti igračima da slobodno biraju lika, bez obzira na to što to nije vjerodostojni prikaz Drugog svjetskog rata. Naravno, igre za više igrača to ne bi trebale ni biti, a spol, izgled ili boja kože vašeg lika, kao i u stvarnom životu, ne bi trebali utjecati na samu igru. Tako je između ostaloga iz moda za više igrača izbačena i svastika, upravo zato što ona igračima ne pruža apsolutno ništa, a simbol je mržnje.
Igrači će također moći birati između svih oružja, bez obzira na to na kojoj strani igrali, što je još jedno odstupanje od povijesnih činjenica, ali i prvih naslova serijala, u kojima su oružja bila specifična za svaku naciju. Ovakav potez zapravo je korak u dobrom smjeru, bit multiplayera je ionako pobijediti (pobiti) protivničke igrače i biti najbolji, velika većina igrača se uopće ne zamara time kako se zove tim ili država koju predstavljaju u igri. Terrori ili Counter-terrori, Allies ili Axis, ovi ili oni, mi ionako to pratimo samo da bismo znali gdje je spawn i s kojim oružjima igramo. Bilo svastike ili ne, ionako će je netko ispucati mecima po zidu.
Call of Duty: WWII trebao bi izaći 3. studenog, a brojni gejmeri željno iščekuju četrnaestu igru franšize.