Dogradonačelnica Zagreba: Utrka na Sljemenu je reklama vrijedna barem 8 milijuna eura

UTRKA ženskog slaloma na Sljemenu nije zadovoljila sve apetite organizatora. Iako procjene broja navijača variraju, izuzmemo li skijaše, osiguranje, novinare i fotografe, "Snježnu kraljicu" je u utorak pratio nešto veći broj ljudi nego što ih dolazi na utakmice Medveščaka.

Zagrebačka dogradonačelnica Jelena Pavičić Vukičević rekla nam je kako su u Gradu zadovoljni.

"Naravno da smo zadovoljni organizacijom, no pošto je Grad organizator, nećemo sami sebe hvaliti. Istina, na prvoj je utrci bilo manje ljudi, ali to je normalno s obzirom da su ženske utrke manje posjećene. A za mnoge je to bio i radni dan. Na muškoj utrci očekujemo veći broj gledatelja", rekla je dogradonačelnica nakon sinoćnjeg ždrijeba startnih brojeva.

Kao i svake godine, javljaju se brojne kritike na račun Grada zbog trošenja gradskog novca na skijašku utrku od koje građani Zagreba nemaju nikakve koristi. Bilo bi zanimljivo otkriti koliki su točni troškovi Grada, a kolika je financijska korist od ovih utrka.

"Još nemamo točne podatke koliko smo profitirali", kaže Pavičić Vukičević i dodaje kako je isto pitanje zanimalo i neke strane novinare.

"Ovaj događaj nam je važan zbog promocije Zagreba u svijetu, od toga će koristi imati i Turistička zajednica. Teško je to točno procijeniti jer nikada ne znate jesu li turisti došli u Zagreb zbog sporta ili nečeg drugog. Dobili smo neke podatke koji govore da smo već profitirali najmanje 8 milijuna eura, kad se uzme u obzir koliko vrijedi svaka sekunda Zagreba na televiziji i u drugim medijima", zaključila je zagrebačka dogradonačelnica.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.