ŠPANJOLSKI nogometni prvak Barcelona objavio je kako će u najvećem derbiju španjolskog nogometa protiv madridskog Reala, koji će se igrati 28. listopada na Camp Nouu, na dresovima nositi logo slavne engleske rock skupine The Rolling Stones kako bi i time obilježili izlazak novog albuma Stonesa Hackney Diamonds.
Logo usana s isplaženim jezikom, koji je već desetljećima zaštitni znak Rolling Stonesa, igrači Barcelone imat će na prsima dresova u utakmici protiv Reala kao dio ugovora sa svojim sponzorom, platformom za dijeljenje audiosadržaja Spotify. Igrači Barcelone od prošle godine na prsima dresova nose reklamu za Spotify.
No ovo neće biti prvi put kako će na prsa postaviti logo nekog glazbenika. Prošle su sezone u jednoj utakmici na prsima imali stiliziranu sovu, logo kanadskog repera Drakea, kako bi obilježili izlazak njegovog novog albuma, a na drugoj logo španjolske pjevačice Rosalije kako bi reklamirali njezin novi album Motomami. Novi album Stonesa bit će u prodaji od petka.