HAJDUK je na službenim klupskim kanalima demantirao glasine da pokušava dovesti krilnog napadača mostarskog Zrinjskog, 26-godišnjeg Nardina Mulahusejnovića. Na službenom klupskom profilu je u sklopu Hajduk Authentic platforme objavljena poruka: "U dijelu medija pojavila se informacija o našem interesu i ponudi za igrača mostarskog Zrinjskog Nardina Mulahusejnovića. Nije točno da smo iskazali interes za navedenog igrača, niti da smo poslali ponudu za njega u visini od 250 tisuća eura."
Ovo je treće oglašavanje Hajduk Authentic platforme (prvo je bilo vezano uz glasinu da u klubu kasne plaće, a drugo uz sada već bivšeg člana Bijelih Fahda Moufija) otkako ju je Hajduk predstavio. "HNK Hajduk Split pokrenuo je projekt Hajduk Authentic s ciljem edukacije djelatnika i hajdučke javnosti te reakcije na dezinformacije i lažne vijesti koje se često potenciraju u javnom prostoru, a nanose direktnu štetu ugledu i reputaciji Kluba.
U današnjem vremenu, informacije, podaci i sadržaj dijele se velikom brzinom. Zbog sve veće količine i dostupnosti sadržaja, čitateljima je otežan proces analize i provjere točnosti informacija, a dezinformacije i lažne vijesti sve su veći društveni problem", objavio je Hajduk kad je pokrenuo ovaj projekt.
Akrap: Javno ćemo reagirati samo na dezinformacije i lažne vijesti
"Hajduk se često suočava s dezinformacijama i lažnim vijestima koje velikom brzinom preuzmu medijski i javni prostor, a posebno u određenim periodima u godini. Već neko vrijeme smo tražili način kako pristupiti ovom problemu, a rješenje smo pronašli u projektu Hajduk Authentic.
Internim edukacijama djelatnika fokusirat ćemo se na važnost informacija i njihovog dijeljenja, a javno ćemo reagirati samo na one dezinformacije i lažne vijesti koje nanose veliku i direktnu štetu Klubu, igračima i zaposlenicima.
U današnjem vremenu informacijska i medijska pismenost od iznimne su važnosti, a kao Klub koji okuplja više od 120 tisuća članova i milijune navijača diljem svijeta, osjećamo odgovornost i obvezu da doprinesemo suzbijanju ovog sveprisutnog problema", izjavila je tada Marinka Akrap, članica Uprave za marketing, prodaju i odnose s javnošću.