HAJDUK je danas točno u podne navijačima počeo predstavljati strategiju za razdoblje od ove do 2027. godine.
Na svečanosti su govorili predsjednik Lukša Jakobušić, član Uprave Ivan Matana, a strategiju koju je Matana razvio okupljenima predstavlja Gordan Kožulj, koji danas radi za tvrtku Deloitte, koja je također sudjelovala u razvoju strategije.
Ambiciozni sportski planovi
Kožulj je na početku iznio jasne ciljeve Hajduka do 2027. godine. Na Poljudu žele u tom razdoblju dvaput osvojiti prvenstvo, u ostalim sezonama biti drugi te osvojiti barem jedan Kup. Osim toga, dvaput se namjeravaju igrati kvalifikacije Lige prvaka i Europa lige, jednom skupina Lige prvaka, jednom skupina Europa lige, triput skupina Konferencijske lige, a u tom natjecanju očekuje se jedan ulazak u šesnaestinu i jednom u osminu finala. Prosječna dob A momčadi kluba mora biti između 24 i 26 godina, a svake godine iz juniorske momčadi u Hajduku žele promovirati dva mlada igrača u prvu momčad.
"Hajduk je trenutno 140. klub u Europi. Za sve hrvatske klubove, pa tako i Hajduk ključ je igranje europskih natjecanja. Prihodi od UEFA-e izuzetno su važni klubovima, diže se vrijednost igrača, a tu je i borba za nacionalni koeficijent. Hajduk je tijekom proteklih pet sezona igrao samo pretkola Europske lige. Ova Uprava time nije zadovoljna. Uprava Hajduka smatra da Hajduk može na UEFA-inoj ljestvici biti između 80. i 100. mjesta. Prošle godine je Milan bio 80., a Maribor je s pet milijuna eura bio 100. To je primjer da klubovi s velikim budžetom upadnu na nižu razinu, a i klubovi s malim budžetom, poput Maribora, dođu do dobrog rezultata. Uzeli smo primjer Rapida, Partizana, Legije i AZ Alkmaara. Hajduk i Uprava moraju razmišljati kako doći do budžeta od barem 20 milijuna eura kako bi došli do željenog cilja", rekao je Kožulj.
On je rekao da je za sportske rezultate ključno unaprijediti rad Akademije.
Sličan program kao i 2015.
"Moramo imati stručne kadrove koji mogu izbrusiti talent. Kada smo 2016. godine došli, vidjeli smo da Hajduk ima 40 vanjskih skauta. Samo njih trojica napravili su izvještaj na kraju godine. Danas klub ima jasne konture napredne organizacije", rekao je Kožulj.
U razvoju Akademije ključni su izgradnja nogometnoga kampa s terenima i pratećim objektima, razvoj Hajduk Digitala, razvoj prodajne mreže i jačanje suradnje sa sponzorima te sistematizacija poslova, uspostava novog sustava upravljanja učinkom i nagrađivanjem te izrada trogodišnjih poslovnih planova svakog odjela.
Hajdukov tadašnji predsjednik Marin Brbić je u listopadu 2015. godine objavio trogodišnji Plan i program rada od 2016. do 2019. Tako je već u sezoni 2015./2016. cilj bio osvajanje jednog od nacionalnih trofeja, a u sezoni 2016./2017. biti "najozbiljniji kandidat za osvajanje jednog od nacionalnih trofeja te ulazak u skupinu UEFA-ina natjecanja".