Foto: Flickr/Rocket League Pics
AMERIČKA televizijska mreža NBC planira dovesti mlađu publiku pred televizore, a smatraju kako će te uspjeti emitirajući esport sadržaje. Ovoga puta riječ je o igri Rocket League, a turniri će se prenositi na NBC Sportsu.
Televizijske kuće uvelike ovise o privlačenju mlađe publike, a rješenje sve češće pronalaze u esportu. Slično razmišljaju i u NBC Sportsu koji milijunskim investicijama u Rocket League esport želi privući mlade muške pretplatnike. Iako mnogi toga nisu svjesni, Rocket League je u zadnje vrijeme razvio održivi esport sustav, a Rocket League Championship Series početkom lipnja praćen je više od dva i pol milijuna sati na Twitch.tv-u.
Posebno je zanimljivo to da se NBC Sports ne planira fokusirati isključivo na profesionalne igrače, nego ciljaju na širu publiku. Preko FaceIT platforme igrači iz Europe i Amerike imat će priliku natjecati se na turnirima vrijednim 100.000 dolara. Kvalifikacije će se održati u lipnju, a prijenos završnice emitirat će se na nacionalnoj razini. Ovo je odlična vijest za esport i Rocket League koji na postojećoj sceni igračima nudi nešto zaista drugačije. Sve vodi k tome kako bi ovo mogla biti još jedna uspješna suradnja televizije i esporta, što je kod nas rijedak slučaj. U Hrvatskoj se još bavimo izrazima igranje igrica, a na esport se gleda kao na pizdariju.
Rocket League je najjednostavnije objasniti kao nogometnu simulaciju u kojoj igrate s autima. Zvuči ludo, ali stvarno je zabavno. Igru je razvio i izdao studio Psyonix, a dostupna je na svim platformama.
>>> Esport je jedan od najvećih globalnih fenomena današnjice. Nema relevantnog medija na svijetu koji ne izvještavaju o najvažnijim događanjima u esport industriji, a neke od najvećih globalnih kompanija ulažu stotine milijuna dolara kako bi na vrijeme ugrabile dio ovog brzorastućeg tržišta. Na Index Sportu pratite najnovije vijesti iz esporta, intervjue s najboljim profesionalnim gejmerima i uživajte u video klipovima i mečevima.