PREMA posljednjem istraživanju analitičke tvrtke Newzoo, žene čine čak 46 posto svih gaming entuzijasta na svijetu, a to bi značilo da ih ima više od milijardu. Po svojim se navikama ipak razlikuju od muškaraca.
>Gameri u tri dana prikupili 10 milijuna dolara za najveći Dota 2 turnir
Newzoo je predstavio Segmentaciju gamera, novi način kategorizacije gaming entuzijasta u koju se ubrajaju i novi načini konzumacije sadržaja. Gameri danas nisu samo oni koji strastveno ili povremeno igraju videoigre već oni koji prate druge kako ih igraju na Twitch.tv i YouTube platformama ili pak prate esport turnire. Velika je to promjena s obzirom na prošla istraživanja čiji je fokus bio uglavnom na onima koji videoigre aktivno igraju.
Prema novoj kategorizaciji, 36 posto žena ubraja se u "Time Filler" kategoriju, odnosno igraju kada imaju višak slobodnog vremena ili na društvenim događajima, i to uglavnom na mobilnim uređajima. Prva kod muškaraca te druga najpopularnija persona kod žena je "Cloud Gamer" u koju spadaju oni koji preferiraju visoko kvalitetne igre, po mogućnosti besplatne ili na popustu.
Iako čine gotovo polovinu svih gamera na planeti, žene se puno rjeđe deklariraju kao gamerice, za razliku od muškaraca. Razlika je u konzumiranju sadržaja i načinu igranja videoigara.