AKO vam se učinilo da se cijeli hajp oko Apex Legendsa smirio, prevarili ste se. Nedavno je objavljeno kako je igru u prvih mjesec dana od izlaska zaigralo više od 50 milijuna igrača. Fortniteu je za tu brojku trebalo čak 16 tjedana, odnosno četiri mjeseca!
>Engleski nogometni savez traži FIFA igrače za reprezentaciju
I dok se Electronic Arts bavio promocijom i plasiranjem Anthema na tržište, doduše bezuspješno, Apex Legends nastavlja rušiti sve rekorde. U prva tri dana zaigralo ju je 10 milijuna igrača, u prvih tjedan dana 25, a sada nakon mjesec dana čak 50 milijuna. Uz novi rekord, dobili smo i novi video za obilježavanje ovog velikog uspjeha Apex Legendsa.
Sjajne su to vijesti za sve vlasnike dionica Electronic Artsa, koji praktički sve svoje projekcije temelji upravo na Apex Legendsu, iako je Anthem trebao biti jedna od hit igara 2019.
Ipak, Fortnite ne ide nikamo. Još krajem prošle godine igra je nakon izlaska u Južnoj Koreji zabilježila nevjerojatnih 200 milijuna registriranih igrača. Početkom veljače, kada je Marshmello nastupio u Fortniteu, igru je istovremeno igralo čak 10,7 milijuna igrača.
Međutim, Fortnite je za takav uspjeh imao puno više vremena na raspolaganju, a veliku ulogu je odigrao i marketing uz pomoć kojeg je igra nadišla ograničenja i postala mainstream. Apex Legends to tek očekuje.
To je samo jedna od stvari na koje će Epic Games i Apex Legends morati smisliti odgovor žele li zadržati streloviti rast. Konkurentske igre dostupne su i na mobilnim platformama, za razliku od Apex Legendsa. Nije isključeno da Apex Legends neće dobiti verziju za Android i iOS, ali tu bi probleme mogao stvarati Source pokretač.
Također, Electronic Arts je navodno u pregovorima s Tencentom oko plasmana igre na kinesko tržište. Uspiju li pregovori, to će biti novi veliki vjetar u leđa Apex Legendsu, ali dogodi li se suprotno, mogli bi nastati i problemi.