Screenshot: PlayerUnknown's Battlegrounds
PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG) nastavlja s odličnim rezultatima. Prije nekoliko dana više od 600 tisuća igrača igralo je PUBG u isto vrijeme, što je treći najbolji rezultat u povijesti Steama, a prošli tjedan igra je bila popularnija od League of Legendsa na Twitch.tv platformi.
Odlične su to vijesti za Bluehole, studio koji stoji iza igre, ususret nedavno najavljenom PUBG Invitational turniru koji će se održati na Gamescomu. Popularnost novog naslova u svijetu esporta nije promakla ni nekim od najvećih esport organizacija. Tako su Team SoloMid, Cloud9, Team Liquid i Luminosity Gaming već potvrdili sudjelovanje na navedenom natjecanju.
U manje od pet mjeseci Eearly Accessa, PlayerUnknown's Battlegrounds prodan je u više od 6,5 milijuna primjeraka. Igra je još u razvoju pa možemo očekivati da će se nastaviti odlično prodavati kako se bliži i izlazak pune verzije.
Pokrenute su mnoge rasprave o tome može li PUBG uspjeti kao esport, u čemu će biti ključna prezentacija igre gledateljima, a ne samo doživljaj igrača. Odgovor ćemo dobiti već 23. kolovoza, kada se održava PUBG Invitational, 350 tisuća dolara vrijedan turnir u organizaciji ESL-a. Nagradni fond će rasti ovisno o prodaji kozmetičkih predmeta u igri. Svjetska pozornica, bogati nagradni fond i veliki turnir- sve je spremno za prvi pravi test PUBG-a u svijetu esporta.
>>> Esport je jedan od najvećih globalnih fenomena današnjice. Nema relevantnog medija na svijetu koji ne izvještavaju o najvažnijim događanjima u esport industriji, a neke od najvećih globalnih kompanija ulažu stotine milijuna dolara kako bi na vrijeme ugrabile dio ovog brzorastućeg tržišta. Na Index Sportu pratite najnovije vijesti iz esporta, intervjue s najboljim profesionalnim gejmerima i uživajte u video klipovima i mečevima.