Ponovno se oglasio Hajduk Authentic. Ovoga puta zbog Moufija

Foto: Sime Zelic/PIXSELL

MAROKANSKI desni bek Fahd Moufi više neće igrati za Hajduk. Prema našim izvorima, odigrao je svoju zadnju utakmicu za splitski klub i trener Gennaro Gattuso ne računa više na njega. Na tu temu oglasio se i sam klub uz oznaku "Hajduk Authentic", koja označava da se ispravlja neka informacija koja nije ispravno prezentirana javnosti.

"Informacija koja se pojavila u dijelu medija, a odnosi se na udaljavanje Fahda Moufija iz prve momčadi, nije istinita. Točno je da Klub zajedno s Moufijem i njegovim agentom radi na transferu igrača u aktualnom prijelaznom roku", napisali su iz Hajduka na X-u i time potvrdili navode Indexa.

Što je Hajduk Authentic?

"HNK Hajduk Split pokrenuo je projekt Hajduk Authentic s ciljem edukacije djelatnika i hajdučke javnosti te reakcije na dezinformacije i lažne vijesti koje se često potenciraju u javnom prostoru, a nanose direktnu štetu ugledu i reputaciji Kluba.

U današnjem vremenu, informacije, podaci i sadržaj dijele se velikom brzinom. Zbog sve veće količine i dostupnosti sadržaja, čitateljima je otežan proces analize i provjere točnosti informacija, a dezinformacije i lažne vijesti sve su veći društveni problem", objavio je Hajduk kad je pokrenuo ovaj projekt.

Akrap: Javno ćemo reagirati samo na dezinformacije i lažne vijesti

"Hajduk se često suočava s dezinformacijama i lažnim vijestima koje velikom brzinom preuzmu medijski i javni prostor, a posebno u određenim periodima u godini. Već neko vrijeme smo tražili način kako pristupiti ovom problemu, a rješenje smo pronašli u projektu Hajduk Authentic.

Internim edukacijama djelatnika fokusirat ćemo se na važnost informacija i njihovog dijeljenja, a javno ćemo reagirati samo na one dezinformacije i lažne vijesti koje nanose veliku i direktnu štetu Klubu, igračima i zaposlenicima.

U današnjem vremenu informacijska i medijska pismenost od iznimne su važnosti, a kao Klub koji okuplja više od 120 tisuća članova i milijune navijača diljem svijeta, osjećamo odgovornost i obvezu da doprinesemo suzbijanju ovog sveprisutnog problema", izjavila je tada Marinka Akrap, članica Uprave za marketing, prodaju i odnose s javnošću.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.