JOŠ u ožujku ove godine pisali smo o tome kako Apex Legends samo mjesec dana nakon izlaska ima 50 milijuna registriranih igrača, a igra je dominirala i po broju pregleda na Twitch.tv platformi. Danas Fortnite Battle Royale opet suvereno vlada spomenutim metrikama, dok se Apex Legends jedva i spominje.
>Nova hit igra i dalje ruši rekorde: 50 milijuna igrača u prvih mjesec dana
>Ninja je dobio milijun dolara kako bi igrao i streamao Apex Legends
Gaming industrija nekad zna biti vrlo nezahvalna. Igre postaju hit preko noći, a isto tako i nestaju. Današnje tržište, između ostalog, reguliraju i popularni streameri. Često tako streameri igraju nove igre; oni popularni jer im to plate developeri kako bi promovirali svoju igru, a oni manje popularni isprobavaju nove igre nadajući se da će baš one postati hit, a i oni skupa s njima.
Najpoznatiji streamer današnjice Tyler "Ninja" Blevins zaradio je milijun dolara kako bi jedan dan igrao Apex Legends, ali danas ponovno streama Fortnite. Kako se hajp oko Apex Legendsa smirio, pale su i brojke pa se većina streamera vratila svojim glavnim igrama, a s njima i većina igrača. Dokaz je to kako novi sadržaj u Apex Legends ne stiže ni približno dovoljno brzo.
Kada igrate igre za život, onda igrajući provodite desetak sati dnevno. Apex Legends casual igraču koji odigra sat vremena dnevno na dulji period pruža zanimljiv sadržaj i prostor za napredak. Međutim, onima koji igraju puno više, odnosno "grindaju", brzo će postati monoton. Fortnite, s druge strane, redovito i često dobiva novi sadržaj. Velike promjene stižu u igru, neke su bolje prihvaćene, neke lošije, ali drže igru svježom.
U Fortniteu su se pojavili i Osvetnici, Thanos, a pojavit će se uskoro i John Wick, glavni lik istoimenih filmova, i to u sklopu promocije trećeg nastavka John Wick 3 – Parabellum. Sve to privlači nove igrače i tjera stare da se ponovno vraćaju igri. Igrači Apexa jedva su čekali da izađe prvi Battle Pass pomoću kojeg mogu dobivati nove kozmetičke predmete, skinove i druga digitalna dobra u igri, ali mnogima od njih nije ispunio očekivanja.
Kratak pogled na društvene mreže i YouTube također otkriva veliku istinu. Samo na Instagramu službeni Fortnite profil prati više od 19 milijuna ljudi, a na YouTubeu ima više od pet i pol milijuna pretplatnika. Apex Legends na Instagramu još nije prešao ni prvi milijun, a na najpoznatijoj platformi za videosadržaj ima gotovo 20 puta manje pretplatnika. Marketing, sadržaj...
Počele su i kvalifikacije za Fortnite svjetsko prvenstvo s nevjerojatnim nagradnim fondom. Igrači iz cijelog svijeta pokušavaju ugrabiti dio kolača i izboriti svoje mjesto na završnom turniru na kojem će se ovog ljeta podijeliti 30 milijuna dolara. Apex Legends esport još nije ni postavio kvalitetne temelje te je miljama daleko od turnira takvog kalibra. Čak se i PlayerUnknown's Battlegrounds i dalje vrlo dobro drži iako ta igra nije toliko bliska Apex Legendsu pa nije s njom toliko ni dijelila igračku bazu.
Nova hit-igra više nije ni nova. Danas igre izlaze kao na traci i svako malo se neka nova pojavi među gledanijim sadržajem na Twitch.tv platformi, ali brzo ta gledanost opada. Pala je i ona Apex Legendsa koji više nije ni među 10 najgledanijih igara na Twitchu. Navike gamera danas su drugačije. Svi žele biti dio nove priče. Gameri više nisu odani omiljenim naslovima, već svi oni koji se žele ozbiljnije natjecati ili postati streameri u novim igrama, traže novi početak kako bi u tome uspjeli.
Apex Legends zaista je kvalitetno napravljen i u tom aspektu može bez problema konkurirati drugim igrama, ali kaska u ostalim segmentima. Besplatni battle royale multiplayer nije proizvod, već usluga koju treba konstantno poboljšavati i održavati, a tu je Apex zakazao. Igra nije mrtva, i dalje okuplja određeni broj igrača, ali sigurno neće skinuti Fortnite s trona.