ESPORT se dugo smatrao uglavnom muškom industrijom i to je bio baš u svakom aspektu. Posljednjih godina broj ženske publike raste, a razvija se i ženski esport. Renomirana američka tvrtka Nielsen objavila je rezultate istraživanja o navikama ženske esport publike, zašto najčešće gledaju esport i po čemu se razlikuju od one muške.
>Riješite test i provjerite jeste li ovisni o igricama
Broj ženske publike koja prati esport u konstantnom je porastu posljednjih nekoliko godina. Prema spomenutom istraživanju, žene čine čak 22 posto ukupne esport publike. Postotak je ženske publike najveći u zemljama u kojima je esport dobro utemeljen i vrlo razvijen. Predvodi Južna Koreja s 32 posto, zatim Kina s 30 posto, a pri vrhu su još Ujedinjeno Kraljevstvo, Kanada, Francuska te Njemačka. Novi esport fanovi tako će češće biti žene koje krenu s povremenim gledanjem, što kasnije prerasta u pravi hobi.
Međutim, žene prate esport uglavnom zbog zabave i mogućnosti povezivanja, upoznavanja i druženja s drugim gamerima i gamericama. Muškarci, s druge strane, najčešće prate esport kako bi učili od profesionalnih igrača i sami postali bolji u igri. Žene također češće rade nešto paralelno uz gledanje esporta, najčešće se povezuju na društvenim mrežama, surfaju po internetu ili slušaju glazbu. Malo njih igra videoigre dok gledaju esport i muškarci u tom segmentu prevladavaju.
Brendovima i oglašivačima esport je uglavnom bio zanimljiv zbog mlade muške publike, milenijalaca, do kojih se teško dolazi drugim medijima. S većim postotkom žena u esport publici i to će se promijeniti. Brendovi će se prilagoditi i češće plasirati poruke i njima, a to bi trebalo otvoriti sasvim nove mogućnosti u esport industriji te privući one kompanije koje ga dosad možda nisu smatrale atraktivnim medijem.