Image: Riot Games
U Kini se naveliko priča kako bi Mercedes-Benz, L'Oreal Men Expert, Logitech G i Intel mogli biti glavni sponzori League of Legends World Championshipa, jednog od najvažnijih esport natjecanja na svijetu.
League of Legends World Championship je najveći turnir najpopularnijeg esporta na svijetu. Prošlogodišnje finale natjecanja između timova Samsung Galaxy i SK Telecom T1 ispratilo je više od 43 milijuna jedinstvenih korisnike, a čak 15 milijuna je prijenos pratilo u isto vrijeme.
Kada tome dodamo da se radi o mladoj i atraktivnoj publici, interes globalnih kompanija je očekivan. Sponzori za ovogodišnji League of Legends World Championship još nisu službeno potvrđeni iako su obje strane potvrdile da su u pregovorima.
Mercedes-Benz i L'Oreal neće biti prve iz tvrtke iz svojih branši koje će se oglašavati kroz esport. Audi, Volkswagen, Gillette i Axe, samo su neke od kompanija koje su to već učinile. Interes za esportom na globalnoj razini je ogroman, a možemo se samo nadati da će se trendovi proširiti i na regiju.
League of Legends World Championship 2017 počet će 23. rujna u Kini, a trajat će sve do početka studenog. Najbolji timovi svih 13 profesionalnih liga borit će se za početni nagradni fond od 2,1 milijun dolara, koji će biti uvećan ovisno o prodaji kozmetičkih predmeta u igri. Izvjesno je da ćemo i ove godine na LoL Worldsu zaigrati i naš Luka "PerkZ" Perković sa svojim timom G2 Esports.
>>> Esport je jedan od najvećih globalnih fenomena današnjice. Nema relevantnog medija na svijetu koji ne izvještavaju o najvažnijim događanjima u esport industriji, a neke od najvećih globalnih kompanija ulažu stotine milijuna dolara kako bi na vrijeme ugrabile dio ovog brzorastućeg tržišta. Na Index Sportu pratite najnovije vijesti iz esporta, intervjue s najboljim profesionalnim gejmerima i uživajte u video klipovima i mečevima.