Vozač Formule 1 odradio ironman triatlon u bazenu i sobi. Trebalo mu je 11 sati

Foto: Profimedia

FINSKI vozač Valtteri Bottas (35) vjerojatno vozi svoje posljednje utrke u Formuli 1 jer mu njegova momčad Sauber nije ponudila novi ugovor, a čini se da su se i ostale više okrenule mlađim vozačima. No, Bottas se čini spremnim za nove izazove izvan bolida.

Trotjednu stanku između utrka u Brazilu i Las Vegasu Bottas je iskoristio kako bi se okušao u jednom od najizazovnijih sportova na svijetu - ironman triatlonu. Ipak, Finac se nije prijavio na natjecanje, nego je cijelu "stazu" prešao bez izlaska iz kuće.

U bazenu, na sobnom biciklu i na traci za trčanje

Ironman triatlon sastoji se od 3.9 kilometara plivanja, 180 kilometara vožnje biciklom i trčanja punog maratona od 42.195 metara. Bottas je utrku s vremenom započeo u bazenu, a zatim se prebacio u zatvoreno i ostatak triatlona odradio na sobnom biciklu i pokretnoj traci za trčanje.

U toj posljednjoj fazi osjećao je bolove po cijelom tijelu, ali telefonske poruke ohrabrenja triatlonske legende Jana Frodena pomogle su mu da zahtjevni izazov odradi do kraja. Trebalo mu je ukupno 10 sati i 57 minuta, a pritom je spalio 7000 kalorija. Cijeli pothvat zabilježio je kamerom i skratio na minutu i pol.

Bez bodova i ugovora

Bottas je u Formuli 1 od 2013. godine, a od tada je ostvario 10 pobjeda i 67 puta bio na pobjedničkom postolju. Prve četiri sezone vozio je za Williams, pa pet za Mercedes, dvije za Alfa Romeo, a ove godine bio je član Saubera, ali u cijeloj sezoni još nije osvojio ni bod. Njega i Kineza Zhoua Guanyua, koji je također bez bodova, iduće godine zamijenit će Nico Hulkenberg i 20-godišnji Brazilac Gabriel Bortoleto, koji će 2025. debitirati u Formuli 1.

Prošlih se godina Bottas rekreativno bavio i off-road biciklizmom u društvu partnerice Tiffany Cromwell, Australke koja se time bavi profesionalno. Budući da nema ugovor za iduću sezonu, Bottas će imati priliku karijeru nastaviti na dva kotača ili čak u pravom triatlonu, izvan okruženja vlastitog doma.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.