Screenshot i video: YouTube
AMERIČKA agencija za međunarodni razvoj (USAID) direktno se uključila u predizbornu kampanju u susjednoj Bosni i Hercegovini. Uz podršku američke ambasade u Sarajevu USAID izbacila je dva promotivna spota pod sloganom "Glasaj ili trpi" kojima poziva građane BiH da izađu na izbore i kazne dosadašnju vlast.
Tema prvog USAID-ovog spota su poplave koje su nedavno pogodile BiH i čitavu regiju. Tema drugog spota su siromaštvo i beznadnost s kojima se državljani BiH svakoga dana susreću. Američka agencija svojim promotivnim spotovima birače poziva ne samo da izađu na izbore, već im i sugerira za koga da glasaju, odnosno za koga ne bi trebali glasati.
Odgovor druge strane u BiH nije se dugo čekao. Oglasili su se vlastitim promotivnim spotom, vrlo sličnog stila, koji je na YouTube postavljen pod naslovom "Reci ili trpi! Bosna i Hercegovina nije protektorat". Autori spota, koji su evidentno navezani na trenutne obnašatelje vlasti u BiH, u svom video uratku nabrajaju američke intervencije u svijetu recentnih godina, te oslikavaju njihove posljedice.
Opći izbori u BiH održavaju se 12. listopada.