Fotomontaža: Index (FAH), Facebook
IVANA BALDASAR, kći gradonačelnika Splita Ive Baldasara, tijekom 2012. i 2013. godine bila je angažirana u PR tvrtki Madison Zinke Bardić. Isti taj Madison od Turističke zajednice Grada Splita dobio je 160 tisuća kuna za organizaciju manifestacije "Advent u Splitu" unatoč činjenici da je glavni organizator bila gradska turistička tvrtka Spalatum DMC osnovana upravo zbog promidžbe grada Splita.
"Istina je. Ivana je bila u Madisonu 2012. i dio 2013. godine. Bila je riječ o stručnom usavršavanju preko HZZO-a te nije bila zaposlena", potvrdio nam je Mladen Hrgarek, glavni direktor Madisona.
Podsjetimo, Grad Split je od ove potencijalno unosne 40-dnevne manifestacije, kako je Index već pisao, zaradio tek simboličnih 26.847 kuna. Zanimalo nas je stoga gdje je otišao novac. Kako smo istražili čini se da je 160 tisuća kuna PR tvrtki Madison samo dio ledenog brijega u trošenju proračunskog novca Grada Splita.
> Madison Zinke Bardić od "Adventa u Splitu" zaradio šest puta više nego Grad Split
"Troškovi sajma se najvećim dijelom odnose na najam kućica i to montažu/demontažu, stolove, stolce, kablažu, osiguranje, kemijski wc-i i razglas", tvrde u zajedničkom odgovoru za Index iz Grada Splita, Turističke zajednice Grada Splita te specijalizirane gradske tvrtke Spalatum DMC na upit da nam specificiraju troškove.
Baldasar o koncertima i sportu, organizatori o kablovima i trošku WC-a?
Njihov odgovor Indexu u potpunoj je suprotnosti s izjavama gradonačelnika Splita Ive Baldasara koji je prije nekoliko dana odgovarajući na pitanja splitskih novinara rekao da se od milijun kuna prihoda došlo do 24 tisuće kune prihoda jer su iz toga financirale "manifestacije, koncerti i sportske priredbe"!?
Kako smo pisali grad Split stajao je iza ovogodišnje manifestacije "Advent u Splitu", koja je trajala od 1. prosinca prošle godine do 10. siječnja 2015., a kao organizatori su navedeni Turistička zajednica Grada Splita i Spalatum DMC.
Ne žele otkriti koliko se točno uprihodovalo na natječaju za kućice
U studenom prošle godine Turistička zajednica Grada Splita raspisala je tako natječaj za tih 38 kućica na Rivi: najjeftiniji najam jedne kućice iznosio je 15 tisuća, a najskuplji 38 tisuća kuna bez PDV-a. Tako je samo od kućica na rivi uprihodovano više od milijun kuna. Unatoč našim upitima koliko je točno zarađeno od najma kućica nismo dobili odgovor.
"Za vrijeme Adventa tj. Božića u Gradu je organiziran niz manifestacija među kojima i Božićni sajam te Festival adventskih radosti a kao obogaćenje ponude za naše građane te u cilju produljenja turističke sezone. Dakle, radi se o više manifestacija", glasi odgovor na naš upit da nam se odgovori koliko je točno bio prihod Festivala, odnosno koliko se točno zaradilo od najma kućica.
Baldasar zna da je Madison najbolji jer je njegova kćer ondje radila
Osim nesrazmjera prihoda i profita te netransparentnog trošenja novca, sporan je i angažman PR tvrtke Madison o čemu smo već pisali. Riječ je o agenciji gdje je jedna od glavnih ljudi Zinka Bardić, bivša savjetnice premijera Zorana Milanovića. Madison je naplatio od splitskih "Adventskih radosti" 160 tisuća kuna i to preko Turističke zajednica Grada Splita.
Taj iznos im je isplaćen bez obzira što su nositelji "Adventskih radosti", koji idu već treću godinu, bili Turistička zajednica Grada Splita te gradska turistička tvrtka Spalatum DMC, kojima je posao brinuti se za promidžbu Splita kao i za marketing i oglašavanje!?
Gradonačelnik Baldasar u izjavi za Slobodnu Dalmaciju rekao je kako je "izabrana respektabilna tvrtka 'Madison', koja je jedna od najboljih u svojem sektoru". Naime, novinari su ga pitali zašto baš Madison i zašto bez natječaja.
No, Baldasar je zaboravio spomenuti kako je posebno vezan za tu tvrtku. Naime, njegova kćer Ivana više od godinu dana stjecala je iskustvo upravo u Madisonu, PR tvrtki s kojom je SDP i u prošlosti redovito poslovao.