Foto: Facebook (Milan Bandić)
USKOK je odlučio i to "demistificirati" pa tako Bandića optužuju da je službene automobile koristio u privatne svrhe za vlastitu korist i korist drugih ljudi koji nemaju pravo na korištenje službenih automobila grada Zagreba.
S Lacom u privatne poslove sa službenima automobilima
"'A kaj bi Bandić kao Batman radio 24 sata. Ja sam 16 sati na ulici, 24 sata ne mogu bit ", rekao je Bandić o sebi na jednoj od konferencija za novinare sugerirajući koliko traje njegov radni dan.
Bandiću čija kampanja traje "365 dana u godini", a koji je poznat po uzrečici "Ajmo delat" radni dan počinje trčanjem u 5,30 sati da bi se do večeri pojavio na desetak i više lokacija u Gradu Zagrebu. Naravno, koristeći jedan od dva službena automobila koliko ih je imao na raspolaganju.
Istražitelji USKOK-a sada tvrde da je gradonačelnik Bandić pod krinkom rada za javno dobro građana grada Zagreba radio privatne poslove.
U rješenju o provođenju istrage protiv Bandića i njegovih jataka stoji i osnovana sumnja da je Bandić u sedam navrata koristio svoj službeni i društveni položaj i utjecaj kako bi s pročenikom svog ureda Mirom Lacom koristio službene automobile u privatne svrhe. Također službene automobile, prema tvrdnjama USKOK-a koristile su i osobe koje nemaju na to pravo.
Bandić je imao dva službena automobila
"I Laco i Bandić bili su svjesni da se na navedena putovanja ide u nedozvoljene, odnosno privatne a ne u poslovne svrhe", tvrdi USKOK u svojoj istrazi. Osim Bandića i Lace službeni vozni park u privatne svrhe koristio je i glavni tajnik Zagrebačkog športskog saveza Zdenko Antunović za što su znali i odobravali i Bandić i Laco. U rješenju se ne preciziira što su točno radili-prevozili Bandić, Laco i Antunović, a nije navedena ni šteta po proračun Grada Zagreba.
Gradonačelnik Milan Bandić imao je na raspolaganju dva službena vozila i to VW Passat R36 te skupi terenac VW Tuareg. Privatno Bandić vozi Golf 2.0 GTD.
Vozni park Grada Zagreba ima oko 80 automobila.