Foto: Arhiva
DIONICE Facebook-a porasle su za čak 18 posto, nakon što su objavljeni financijski podaci znatno bolji od očekivanja, zahvaljujući dobroj prodaji mobilnog oglašavanja.
Facebook je u drugom kvartalu zaradio 333 milijuna dolara.
"Posao koji smo odradili kako bi Facebook prilagodili mobilnim uređajima daje dobre rezultate i stvara dobru podlogu za budućnost“ izjavio je osnivač Mark Zuckerberg.
Prema riječima financijskog direktora Facebook-a, Davida Ebersmana, korisnici dnevno na toj društvenoj mreži provedu dvadeset milijardi minuta, prema podacima za lipanj ove godine.
Facebook je u periodu od travnja do lipnja, zabilježio prihod od 665 milijuna dolara od mobilnog oglašavanja, što je više od 40 posto ukupnog prihoda od marketinga koji iznosi 1,6 milijardi dolara.
Broj mobilnih korisnika porastao je za 51 %, na 819 milijuna.
Facebook se sada usredotočuje na usavršavanje prodaje oglasa, kako bi oglašivačima omogućio bolje podatke o kampanjama.
U travnju se ponovno uspostavili suradnju sa General Motorsom, koji se nakon gotovo godine dana, vratio oglašavanju na Facebook-u