Građani bankama više ne vjeruju, a banke "boli briga" za poslovanje s građanima



"NEZADOVOLJSTVO građana radom banaka nikada nije bilo veće", piše u svojoj analizi njemački Deutsche Welle dodajući kako su loše savjetovanje i niska razina usluga došle na naplatu te da su banke u posljednje vrijeme potpuno zaboravile sektor građanstva.

Nepovjerenje prema banka na povijesnom vrhuncu

Banke se već odavno ne bave građanima već radije idu na rizična ulaganja i špekulacije koje nude velike zarade dok građanin sa svojim malim ulozima i tankim štednim knjižicama ne donosi preveliku dobit. Za špekulacije bankarima je dovoljna tipka na računalu dok poslovanje s građanstvo košta od bankomata pa do plaćanja djelatnika na šalterima.


Nepovjerenje prema bankama je na "povijesnom vrhuncu" zaključila je nedavno savjetnička agencija "Bain&Company" a ispitivanje 3.000 mušterija banaka pokazalo je da je stupanj nepovjerenja u banke "vrlo izražen" te da je više mušterija nezadovoljno nego zadovoljno uslugom koju im pruža njihova banka.

Oko 40 posto mušterija mijenja banku

Kako se odnositi prema malom klijentu očito su najviše zaboravile velike banke: 40 posto ispitanih mušterija velikih banaka se u bliskoj budućnosti sprema nekoj drugoj ustanovi povjeriti svoje bankarske poslove, prenosi DW.

Zanimljivo je da kod klijenata najbolje prolaze tzv. direktne banke, koje svoje poslovanje usredotočuju na osnovne usluge, poput dobre mreže bankomata ili kvalitetno internetsko bankarstvo. Ove banke često ni ne naplaćuju svoje usluge.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.