Foto: Hina
"Značaj novinarske agencije Hina koja, prema podacima Uredništva, emitira i do 100.000 vijesti te 60 tisuća fotografija godišnje i čije vijesti danas objavljuje najveći broj naših medija - nipošto se ne može mjeriti kroz takve vrste financijskih ušteda koje su isključivo u fokusu Vladinog povjerenstva za analizu poslovanja agencija. U vrijeme estradizacije i tabloidizacije naših medija Hina je kao javni servis zadržala ozbiljnost, objektivnost, sveprisutnost i relevantnost. Brojni medijski korisnici na izvjestan način održavaju svoju medijsku djelatnost zahvaljujući brojnim i kvalitetno obrađenim Hininim informacijama", naglašava HND u priopćenju koje potpisuje predsjednik Društva Zdenko Duka.
HND ističe i da Hina ima široku medijsku publiku, kao i da postoje mnoge medijske agencije u Europi koje nisu ni privatizirane niti su postale dio javnih elektroničkih servisa, televizije i radija, te "očekuje da slične priče o gubljenju samostalnosti Hine napokon utihnu".