Foto: Hina
"Poštovani,
Sukladno Zakonu o medijima molimo Vas da objavite ispravak članka pod naslovom Državna zgrada nije dovoljna za Zmajlovića: iznajmljuje urede za 31 milijun kuna objavljenog danas 19.3.2014. na portalu index.hr.
Dokument na koji se pozivate je jedna od prvih verzija od ukupno 14 koje smo razmatrali i koja je odbačena sredinom listopada 2013. upravo iz razloga koje navodite – ne bi ispunila ključne zahtjeve: smanjenje troškova i objedinjavanje službi te stoga nikad nije ni bila upućena na Vladu ili Povjerenstvo.
Upravo to bilo je rečeno na konferenciji za tisak 10.12.2013. na koju ste bili i osobno pozvani a kojoj niste željeli prisustvovati.
Pored toga, molim objavu ostalih točnih podataka:
- Ministarstvo zaštite okoliša i prirode (MZOIP), Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost (FZOEU), Agencija za zaštitu okoliša (AZO), Državni zavod za zaštitu prirode (DZZP) trenutno posluju na 11 lokacija u Zagrebu od čega je 8 u najmu od privatnih najmodavaca ili Grada Zagreba a 3 u vlasništvu RH u ukupnoj veličini 9.431m2
- Sve navedene institucije sele se na jednu lokaciju, Zagreb tower na kojoj se unajmljuje 9.400 m2
- Dana 28.11.2013. na Sjednici VRH dana je suglasnost Fondu na „Odluku o davanju suglasnosti za sklapanje ugovora o zakupu poslovnog prostora“ za potrebe Fonda (5.452 m2) kao vanproračunskom tijelu
- Proračunska tijela Ministarstvo zaštite okoliša i prirode, Agencija za zaštitu okoliša (AZO) i Državni zavod za zaštitu prirode (DZZP) dobili su suglasnost za zakup poslovnog prostora dalo je Povjerenstvo za raspolaganje nekretninama u vlasništvu RH na Sjednici 27.12.2013. (za prostor od 3.948 m2)
- Ministarstvo, Fond, Agencija za zaštitu okoliša i Državni zavod trenutno zapošljavaju 582 a po sistematizaciji, ukoliko se za to steknu uvjeti (osiguranje financijskih sredstava i odobrenje Vlade za zapošljavanje) predviđeni broj je 669
- Proračunska tijela trenutno plaćaju 6.140.800 kn za troškove zakupa i režija a nakon preseljenja na 1 lokaciju plaćat će 4.830.641 kn što predstavlja direktnu uštedu od 27% a objedinjavanjem će se ostvariti i dodatne uštede:
- Prestaje godišnji trošak od 1.175.000 kn koji se plaća za dislociranost IT sustava
- Troškovi ITK sustava smanjuju se 50%
- Troškovi prijevoza osoba i dokumenata između lokacija: 400.000 godišnje manje
- Ponuđeni prostor u Krajiškoj ulici nije prihvatljiv za selidbu što se može vidjeti i iz članka koji Vam dostavljam u privitku
S poštovanjem,
Dijana Sušac".