Foto: FAH
MINISTAR znanosti, obrazovanja i sporta Vedran Mornar upozorio je danas u Zadru kako obrazovanju ne dajemo značaj koji bismo trebali te izrazio nadu da će nova strategija obrazovanja dovesti do humanijeg obrazovnog sustava.
"Mi na žalost obrazovanju ne dajemo značaj kao što bismo trebali. Deklarativno da, ali u stvarnosti ne. Ovo je potez koji pokazuje da je obrazovanje bitno i vjerujem da će iskustva sa ovoga skupa svima dobro doći", dodao je ministar.
Vican: Potrebni kompetentni nastavnici
Prorektorica Sveučilišta u Zadru Dijana Vican istaknula je kako na Sveučilištu vrlo ozbiljno shvaćaju nastavničko zanimanje, čije se kompetencije dižu na najveću razinu. "Želimo pokazati da su naši učenici i studenti najveća dragocjenost, a takvima ih mogu učiniti samo kompetentni nastavnici", dodala je prorektorica Vican.
Na pitanje novinara što očekuje učenike kada se dovrši nova strategija obrazovanja, ministar Mornar odgovorio je da se nada da djecu čeka škola u koju će ići s veseljem, a ne kao danas.
Mornar: Želimo humaniji obrazovni sustav
"Današnja je škola pretrpana činjenicama, djeca uče napamet umjesto s razumijevanjem, nastavnici se natječu s gradivom, a rezultati su zbilja porazni", rekao je Mornar izrazivši nadu da će nova strategija koja, između ostaloga propisuje i devetogodišnju osnovnu školu, "dovesti do humanijega obrazovnog sustava u kojem će djeca savladavati gradivo bolje i s većim zanimanjem".
Trodnevna radionica "Upravljanje inicijalnim obrazovanjem nastavnika" počela je jučer, a na njoj sudjeluju stručnjaci iz područja inicijalnog obrazovanja nastavnika iz dvanaest europskih zemalja (Belgija, Cipar, Njemačka, Danska, Španjolska, Francuska, Hrvatska, Irska, Malta, Nizozemska, Norveška, Švedska).