Foto: Arhiva
O PROBLEMU koji mnogim korisnicima usluga HT-a zadaje glavobolju i zbog čega se osjećaju prevarenima - nedostave obećanih tableta, o čemu je Index već pisao, oglasila se i udruga za primicanje prava korisnika elektroničkih komunikacijskih usluga "Telekom". Njihovo priopćenje prenosimo u cijelosti:
Iako je isporuka obećanog uređaja trebala biti u roku od najdulje mjesec dana, veliki broj korisnika niti danas, tri mjeseca od obećanja Hrvatskog Telekoma, nije dobio uređaj. Saznavši za razmjere problema, 25. veljače pitali smo Hrvatski Telekom u čemu je problem s ispunjenjem njihove obveze, i dobili sljedeći odgovor:
"Tijekom kampanje za MAX2 i MAX3 pakete korisnici su imali mogućnost povoljnije kupnje tableta. Obzirom na veliki interes korisnika raspoložive količine tableta su u vrlo kratkom roku potrošene te smo od dobavljača zatražili dodatne količine. Korisnike smo prilikom kupovine usluge obavijestili o tome kako će na isporuku tableta trebati pričekati te, ovisno o tome kada su predavali zahtjev, komunicirali smo im približan datum isporuke uređaja. Istovremeno, ponuđena im je mogućnost da umjesto tableta preuzmu smartphone koji se nudi kao standardna ADSL ponuda odmah ili da pričekaju na isporuku tableta. Najveća količina tableta je već isporučena, a manjem broju korisnika koji čekaju tableti bi trebali biti isporučeni kroz dva tjedna."
Budući Hrvatski Telekom do danas, unatoč obećanju korisnicima i pisanom obećanju nama, nije ispunio svoju obvezu prema velikom broju korisnika od kojih neki ispunjenje obećanja čekaju i više od tri mjeseca, ovim putem javno pozivamo Hrvatski Telekom da odmah ispuni svoje obveze te molimo da se ne igraju s korisnicima koji su im poklonili povjerenje i od kojih žive.
Nakon svega, ako nije riječ o namjeri Hrvatskog Telekoma da neispunjenim obećanjima vara svoje korisnike, zasigurno je riječ o nesposobnosti koju korisnici kroz usluge skupo plaćaju".