Foto: FAH
Rad sa djecom zaista je zahtjevan, ali samo ako se tom radu predaš. Četiri sata nastave dnevno mogu, vjerovali ili ne, u potpunosti iscrpiti čovjeka, a kamoli šest ili sedam sati.
Ja, dakle, neću štrajkati. I neću štrajkati dok god ne budem vidjela smisao u štrajku. Jer smisao nije u 100 ili 200 kuna, u božićnici ili "cipelarini". Za mene, smisao je u potpunoj i temeljitoj reformi obrazovanja, kojom će se konačno moći odvojiti žito od kukolja i kojom će se rad nastavnika moći mjeriti. Ne hrpama papira i besprijekornim pripremama koje ničemu ne služe nego postignućima učenika. Reformi u kojoj neradnik neće više biti zaštićen kao lički medvjed nego će snositi posljedice za svoj (ne)rad.
Ja ne znam kakvu bi reformu trebalo provesti. Ja znam samo da sam od malih nogu htjela biti profesor, a došla sam do toga da bih najradije pobjegla iz prosvjete glavom bez obzira. Potplaćena jesam, ali viđam mnogo kolega koju su i preplaćeni za ono što rade. Uz ovakve sindikate (Bože nas oslobodi Ribića i kompanije!) i ovakav kaos u glavama političara te uz nepostojanje vizije i jasne strategije o tome kakvu Hrvatsku želimo za 10 ili 20 godina, bojim se da ću zauvijek i ostati potplaćena. A i duboko razočarana.
Hrvatska je zemlja znanja. Ali samo na papiru. A na papiru, kao što znamo, sve prolazi.
Samo jedna profesorica