Foto: Obvious.com
Iako je cilj bio prikupiti 100 milijuna dolara, uspjeli su privući veća sredstva te su iz zabave iznos postavili na 123456789 dolara.
Jedan od osnivača fonda je suosnivač Twittera James Joaquin, u intervjuu za Venturbeat pojašnjava da, iako je iznos novca koji su prikupili postavljen kao šala, njihove namjere su vrlo ozbiljne.
Obvious Ventures osnovalo je nekoliko iskusnih investitora, kako bi financirali projekte koji, osim financijskih rezultata, imaju i pozitivan utjecaj na društvo.
Zarada i društvena korist međusobno se ne isključuju
Žele ulagati u projekte koji pomažu smanjenju negativnog utjecaja življenja na okoliš, zatim tehnologiju koja osnažuje pojedince i male tvrtke, te proizvode i usluge koje poboljšavaju zdravlje ljudi.
Već do sada su uložili novac u desetak projekata poput Beyond Meat, Change.org ili Loup.
Beyond Meat, je kompanija koja se bavi proizvodnjom hrane biljnog porijekla, ali koja po izgledu i okusu podsjeća na životinjsko meso.
Change.org je platforma za peticije koja ima 80 milijuna korisnika u 196 zemalja svijeta.
Loup je aplikacija koja spaja vlasnike automobila s potencijalnim putnicima i na taj način njihove privatne automobile pretvara u javni prijevoz.
Obvious Ventures ne ulaže u neprofitne projekte, jer smatraju da se zarada i društvena korist međusobno ne isključuju.