Foto: Podravka
Ovime se značajno smanjuje dosadašnja razina kompleksnosti upravljanja tržištima što ima za cilj efikasnije korištenje vlastite veličine i znanja te pružanja kvalitetnije i troškovno učinkovitije podrške tržištima na kojima Podravka posluje. Objedinjavanje različitih funkcija u okviru novoformiranih zona omogućit će se tržištima da povećaju svoj fokus na stvaranje dodatne potražnje, navode iz Podravke.
Plan je dvije trećine prihoda ostvariti u inozemstvu
S 01. siječnja 2015. godine započet će izvještavanje o poslovanju Grupe Podravka – za poslovni segment Prehrana, prema novim tržišnim regijama. Riječ je o četiri novoformirane regije, Adria regija u koju se ubrajaju tržište Hrvatske te dosadašnje tržište jugoistočne Europe, potom regija Europa koja sadrži tržišta EU, zatim regija Rusija i zemlje CIS-a te regija Nova tržišta pod koju spadaju Amerika, Azija, Australija te Afrika.
Osim toga, registrirano je društvo Podravke u Dubaiju (UAE), a osim toga pokrenuti su postupci registracije društva u Dar es Salaamau (Tanzanija) te predstavništva u Pekingu (Kina) čime se stvaraju preduvjeti za početak poslovanja na ovim vrlo potentnim tržištima.