Foto: Hina
"IMAMO originalnost u novom sloganu, jer ključnu riječ life/život, u svojim sloganima ne koristi ni jedna turistička zemlja," rekao je tijekom predstavljanja novog turističkog slogana Hrvatske ministar Darko Lorencin.
> Index saznaje: Evo tko je odabrao novi slogan HTZ-a i koliko je sve to koštalo
> Je li slogan "Hrvatska - puna života" zaista toliko loš?
> Twitteraši se sprdaju s novim sloganom HTZ-a: "Croatia. Full of jad."
Riječ je o pomalo ishitrenoj izjavi koju pobijaju već naši susjedi u Srbiji koji svoju turističku ponudu nude sloganom "Život u ritmu kucanja srca" (Life in the Rhythm of the Heartbeat) o čemu je prije dvije godine pisao Guardian. No, kako bi ponetko mogao propitkivati turističku prirodu Srbije, dodatno pobijanje ministrove tvrdnje valja potražiti u Sjedinjenim Američkim Državama gdje se pojam "život" često koristi za privlačenje turista.
Primjerice, Utah goste poziva na "Uzvišeni život" (Life Elevated), a Nebraska na "Dobar život" (Good Life). Iowa pak nudi "Polja mogućnosti koja mijenjaju život" (Life Changing; Fields of Opportunity), dok se Main diči "Životom kakav bi trebao biti" (It Must Be Maine; The Way Life Should Be).
Ispada tako da je ministar Lorencin neinformiran, jer je riječ za koju naglašava da daje originalnost našem sloganu sve, ali originalna ne.