Foto: Sindikat vozača, Ivan Klindić/Cropix
Njegovo pismo objavljujemo u cijelosti:
"Svatko tko imalo prati politiku u Republici Hrvatskoj morao se zapitati kakva će ove godine biti predizborna kampanja, što će se novo smisliti, što će se novo napraviti, obzirom da smo u tome stručnjaci. Osobno se bavim razmišljanjem kako pretočiti predizbornu euforiju na naše gospodarstvo. Prisjetite se dosadašnjih predizbornih kampanja, svi su aktivni, svi nešto rade, nije upitno radno vrijeme, nije upitna naknada, na sve strane stožeri, u najmanju ruku kao u ratu, gotovo da je izvedena mobilizacija. Svi sve mogu, nema toga što se učiniti ne može, nema prepreka nema ničega što bi dovelo u pitanje provođenje nakane da se na izborima uspije dobiti glas običnog malog, sada već gotovo gladnog čovjeka. Mnogi su gotovo gubili glave, ne bi li se dodvorili glasačima. Vjerovao sam da će isto biti i ove godine, ali nisam ni u snu očekivao da će u pitanje biti dovedene glave istih tih glasača samo kako bi se ostvario cilj.
Da je tako možemo vidjeti na fotografijama tramvaja koji ovih dana voze bez zaštitnih obloga, koje su stručno nazvane "suknjicama" (kakva struka, takvi i stručni nazivi). Iste te obloge služe za zaštitu od eventualnog podlijetanja nekoga pod isti taj tramvaj. Do sada tramvaji nisu smjeli prometovati bez istih tih obloga, a danas je pismeno naloženo vozačima da normalno prometuju iako tramvaji nemaju iste te obloge. Veoma bi me radovalo da sam mogao pročitati ime i prezime osobe ili naziv stručne službe koja je to naložila, posebno ovih dana kada je sve sklisko i kada postoji mogućnost da se bilo tko posklizne i da padne pod tramvaj. No međutim nismo bili te sreće, jer kao što je vidljivo na fotografiji naredba je nepotpisana.
Pametnima ne treba obrazlagati
Mislim da nikome tko je pametan nije potrebno obrazlagati koje sve opasnosti prijete kod prometovanja tehnički neispravnih i nekompletnih prometnih sredstava, kao ni to ukoliko se nešto eventualno dogodi da će odgovornost snositi samo vozač istog tog tramvaja, a koji je samo ispunjavao naredbe dobivene od svog poslodavca.
U cilju zaštite vozača Sindikat hrvatskog vozača pismeno se obratio direktoru Zagrebačkog Holdinga, kao i direktoru Podružnice ZET sa upozorenjem da navedena vozila koja nisu kompletna povuku iz prometa, te da ih ne stavljaju u promet sve dok se ne otklone nedostaci. U protivnom će morati sami preuzeti odgovornost za eventualne nezgode koje zaista mogu biti i po život opasne.
Nisam kompetentan da dajem savjete glede smanjenja strasti predizborne kampanje a posebno se ne bih upuštao u to u trenutku kada se u ovoj predizbornoj kampanji na dnevnoj bazi zapošljava i po tisuću ljudi na poslovima "lopatanja" po cijeni radnog sata od 17 do 35 kuna, a dobro znamo da naši kvalificirani vozači rade krajnje odgovoran posao nerijetko za 12 kuna po satu. Ali da se mene pita ja bih javno rekao: "Dat ću Vam svoj glas na predstojećim izborima, samo me poštedite gluposti i rizika".