Screenshot i video: YouTube
"Novi" logo i špica HRT-ovog Dnevnika krenuli su 15. svibnja 2009. godine, u sklopu redizajna informative. Iz HRT-ovog Odjela za odnose s javnošću poručuju da su špica Dnevnika, logo i cijeli paket u potpunosti autorsko djelo Odjela dizajna HRT-a.
S Prisavlja kažu da se radi o plagijatu. Poručuju i da "će istražiti načine kako najbolje zaštititi svoje intelektualno vlasništvo".
Rampart na prvi pogled ne djeluje kao neozbiljna firma. Na njihovim internetskim stranicama može se doznati da surađuju s tv postajama ABC, CBS, NBC, FOX, ESPN, MTV, VH1... Na čelu kompanije je Sean Mullen, Emmyjem nagrađeni ekspert za specijalne efekte, koji je radio na nizu holivudskih filmova i popularnih tv serija.
S HRT-a također poručuju da su već duže vremena svjesni da se njihova špica na internetu neovlašteno nudi kao template. Pravna služba HRT-a na to je upozorena još 2011. godine.
"Na jednom od internetskih ponuđača tzv. grafičkih templatea primijetili smo gotovo u potpunosti preslikanu špicu našeg Dnevnika, uslijed čega smo još tada posumnjali u krađu našeg intelektualnog vlasništva, odnosno falsifikat, te to prijavili. Pregledavanjem profila prodavača tj. falsifikatora koji je preslikao našu animaciju i ponudio je na stranici sa stock-footage-om uspjeli smo zaključiti da se radi o osobi iz Republike Srpske koja je rekreirala naš vizual i ponudila ga na internetu", kažu nam s HRT-a.