UDRUGA Telekom podnijela je Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije prijavu protiv Tele2 zato što smatraju da su povrijedili više propisa iz područja elektroničkih komunikacija.
> Navukli ih pa "neograničeno" smanjili za 60 posto: Tele2 od korisnika "revolucionarno" napravio "telad"
Udruga je objasnila zbog čega su Tele2 prijavili Hrvatskoj agenciji za poštu i telekomunikacije:
"Smatramo kako je Tele2 protivno propisima u posebne Uvjete korištenja tarife Revolucija za pretplatnike ugradio klauzulu o Načelu pravednosti kojom 'zadržava pravo po svom izboru krajnjem korisniku usluga ograničiti korištenje Tele2 usluga ili privremeno isključiti SIM karticu dodijeljenu krajnjem korisniku usluga ili raskinuti pretplatnički ugovor s trenutnim učinkom i trajno isključiti SIM karticu dodijeljenu krajnjem korisniku usluga, u skladu s Načelom pravednosti'. Budući Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga propisuje da 'posebni uvjeti korištenja javnih komunikacijskih usluga proizlaze i moraju biti u skladu s općim uvjetima poslovanja', a ovakva odredba ne proizlazi iz Općih uvjeta poslovanja Tele2, Udruga Telekom smatra Uvjete korištenja tarife Revolucija za pretplatnike protupropisnim, kao i sve posljedice koje su za korisnike proizišle iz takvih uvjeta.
Također, smatramo da je Tele2 obmanjivao svoje korisnike na način da je tarifu Revolucija reklamirao „kao jedinu pravu neograničenu tarifu“, kao i da odredba o neograničenim razgovorima i SMS porukama unutar RH stoji jasno istaknuta u Uvjetima korištenja tarife dok je utvrđivanje ograničenja iz Načela pravednosti prilično komplicirano prosječnom korisniku.
"Veći broj korisnika nije bio upoznat da u Revoluciji postoje neka ograničenja"
Veći broj korisnika uopće nije bio upoznat da u tarifi Revolucija postoje neka ograničenja jer su zbog reklamne kampanje u kojoj se naglašavalo kako je riječ o neograničenoj tarifi, ali iz zbog nekorektnih i zavaravajućih objašnjenja od strane Službe za korisnike Tele2 koja je korisnike uvjeravala kako nema nikakvog ograničenja i nikakve 'kvake', bili uvjereni kako doista imaju neograničenu tarifu kako im je obećano. No čak i kada bi korisnik koji je bio upoznat da postoje neka ograničenja želio to provjeriti SMS porukom, dobio bi odgovor koji u bitnome glasi 'u tarifi revolucija imate neograničene pozive prema nacionalnim mrežama, besplatni SMS ...' čime su ustrajavali na lažnom prikazivanju činjenica i zavaravanju svojih korisnika.
Na posljetku, iako držimo da su Uvjeti korištenja s ugrađenim Načelom pravednosti protupravni, ukoliko je Tele2 vjerovao da su u skladu s propisima morao je o izmjenama Načela pravednosti obavijestiti korisnike i nije ih na postojeće korisnike smio primjenjivati prije isteka roka od 30 dana nakon objave. Budući se radi o izmjenama na štetu korisnika, operator prema Pravilniku 'mora obavijestiti krajnje korisnike usluga pisanim ili elektroničkim putem o namjeravanim izmjenama i pravu krajnjih korisnika usluga na raskid ugovora.', što Tele2 prema izjavama korisnika nije učinio", zaključuje u priopćenju predsjednik Udruge Telekom Đuro Lubura.