UDRUGA Telekom podnijela je Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije prijavu protiv Tele2 zato što smatraju da su povrijedili više propisa iz područja elektroničkih komunikacija.
> Navukli ih pa "neograničeno" smanjili za 60 posto: Tele2 od korisnika "revolucionarno" napravio "telad"
Udruga je objasnila zbog čega su Tele2 prijavili Hrvatskoj agenciji za poštu i telekomunikacije:
"Smatramo kako je Tele2 protivno propisima u posebne Uvjete korištenja tarife Revolucija za pretplatnike ugradio klauzulu o Načelu pravednosti kojom 'zadržava pravo po svom izboru krajnjem korisniku usluga ograničiti korištenje Tele2 usluga ili privremeno isključiti SIM karticu dodijeljenu krajnjem korisniku usluga ili raskinuti pretplatnički ugovor s trenutnim učinkom i trajno isključiti SIM karticu dodijeljenu krajnjem korisniku usluga, u skladu s Načelom pravednosti'. Budući Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga propisuje da 'posebni uvjeti korištenja javnih komunikacijskih usluga proizlaze i moraju biti u skladu s općim uvjetima poslovanja', a ovakva odredba ne proizlazi iz Općih uvjeta poslovanja Tele2, Udruga Telekom smatra Uvjete korištenja tarife Revolucija za pretplatnike protupropisnim, kao i sve posljedice koje su za korisnike proizišle iz takvih uvjeta.
"Veći broj korisnika nije bio upoznat da u Revoluciji postoje neka ograničenja"
Veći broj korisnika uopće nije bio upoznat da u tarifi Revolucija postoje neka ograničenja jer su zbog reklamne kampanje u kojoj se naglašavalo kako je riječ o neograničenoj tarifi, ali iz zbog nekorektnih i zavaravajućih objašnjenja od strane Službe za korisnike Tele2 koja je korisnike uvjeravala kako nema nikakvog ograničenja i nikakve 'kvake', bili uvjereni kako doista imaju neograničenu tarifu kako im je obećano. No čak i kada bi korisnik koji je bio upoznat da postoje neka ograničenja želio to provjeriti SMS porukom, dobio bi odgovor koji u bitnome glasi 'u tarifi revolucija imate neograničene pozive prema nacionalnim mrežama, besplatni SMS ...' čime su ustrajavali na lažnom prikazivanju činjenica i zavaravanju svojih korisnika.
Na posljetku, iako držimo da su Uvjeti korištenja s ugrađenim Načelom pravednosti protupravni, ukoliko je Tele2 vjerovao da su u skladu s propisima morao je o izmjenama Načela pravednosti obavijestiti korisnike i nije ih na postojeće korisnike smio primjenjivati prije isteka roka od 30 dana nakon objave. Budući se radi o izmjenama na štetu korisnika, operator prema Pravilniku 'mora obavijestiti krajnje korisnike usluga pisanim ili elektroničkim putem o namjeravanim izmjenama i pravu krajnjih korisnika usluga na raskid ugovora.', što Tele2 prema izjavama korisnika nije učinio", zaključuje u priopćenju predsjednik Udruge Telekom Đuro Lubura.