Foto: FAH
HRVATSKA vlada donedavno je hrabro pristupala dvosmjernoj komunikaciji s građanima putem Facebooka i Twittera, no situacija se sada promijenila, prorijedio se broj objava, a više ni ne odgovaraju brzinom kojom su odgovarali, piše In Public.
Zbog toga je taj Vladin odjel za online komunikaciju dobio priznanje dvije godine zaredom od agencije Burson-Marsteller (SAD) u istraživačkom projektu Twiplomacy. No od te se dobre prakse odustalo. Primjerice, u posljednjih mjesec dana Vlada je imala samo devet objava na Facebooku dok je prije imala jednu objavu dnevno, navodi In Public. Na Twitteru sada imaju svega šest tvitova dnevno što je daleko manje u usporedbi s 50 tvitova od ranije.
Uz tempo objava pala je i njihova kvaliteta. Na vladinim društvenim kanalima nije zabilježena smjena i dolazak novih ministara, niti su komentirane vruće teme poput građanskog odgoja, zakona o radu i životnom partnerstvu.
Nije bilo čak ni promo fotke premijera u svlačionici Vatrenih nakon utakmice s Brazilom, a nema ni #VladaUp-a, ekskluzivnih sadržaja niti odgovora ministara putem društvenih mreža.
Tko sada vodi društvene profile hrvatske vlade ostaje nepoznanica no svoj posao očito ne radi dobro. Od takve online komunikacije nemaju koristi ni Vlada ni korisnici.